Gå til innhold

Rock Band: PS3 vs 360


kriswang

Anbefalte innlegg

Hey!

 

Jeg er en av de småfrustrerte norske guitar hero fansa som fortsatt venter på norsk psn store update. Det begynner og bli en god stund siden USA, og spesielt xbox 360 fikk nedlastbart innhold. Mitt spørsmål er, tror dere at det kommer til og bli samme regla med rock band? at xbox 360 brukere vil få nedlastbart innhold mange uker før ps3 brukerne? Og er det ikke sånn at xbox 360 marketplace er worldwide, men det mener jeg at hvis noe blir utgitt i USA så blir det utgitt her også likt. PS3 store liker jo veldig og gjøre forskjell på folk etter hvor man bor mener jeg.

 

Hvis det blir samme greine med rock band som GH3 til nå, så blir det nok en box på meg etter jul gitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Xbox Marketplace liker å gjøre forskjell mellom region og region, til og med mellom land. Litt feil å si at de liker det tenker jeg. Mange tror at dette er bevisst forskjellsbehandling fra MS og Sony sin side, men grunnen til dette ligger nok på det juridiske plan med tanke på internasjonale copyrights osv.

 

Tror hverken Sony eller MS med vilje ikke legger ut produkter som de kan tjene penger på.

 

På en annen side så lå det jo nye låter klare for nedlasting til GH3 i Norge på Marketplace en uke før spillet kom ut her på berget :)

Lenke til kommentar

Ligger drøssevis med Rock band content ute på US psn allerede i hvertfall. Men når spillet ikke er ute her ennå, så er det vanskelig å si hvordan det blir.

Selv kjøpte jeg US versjon av rock band nå og håper bare noe inni **** at acitvision og ea kan klare å bli enige så patchen som lar meg bruke GH3 gitaren kommer ut snart.

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...