[Tx] Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nå som den andre expansion er på vei, introduseres enda et primary proffession som sagt, Inscription. Jeg personlig har 375 engi og 375 tailor, og har ikke spesielt lyst til å gi avkall på noen av de, da det koster en forume og levle. Defor syntes jeg det er på tide og utvide primary professions fra 2 til 3, nå som det blir en god del og velge blandt, noen som har hørt om detta kan bli en realitet og hva er deres meninger ?
Lacim Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Kommer ikke til å skje. Hadde kvittet meg med engineering selv
Xint Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nå som den andre expansion er på vei, introduseres enda et primary proffession som sagt, Inscription. Jeg personlig har 375 engi og 375 tailor, og har ikke spesielt lyst til å gi avkall på noen av de, da det koster en forume og levle. Defor syntes jeg det er på tide og utvide primary professions fra 2 til 3, nå som det blir en god del og velge blandt, noen som har hørt om detta kan bli en realitet og hva er deres meninger ? Har samme professions selv, og det eneste jeg bruker av de er Transporters (engineering), goggles (engineering), Nigh's belte til PvP (engineering) og bomber (engineering).. Skulle levele tailoring for gear, men gearet man får har så elendige stats at jeg foretrekker raiditems. Jeg blir nok å droppe tailoring i WLK. Og du blir ikke å kunne ha 3 primary professions.
Entity extraction Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 (endret) Nå som den andre expansion er på vei, introduseres enda et primary proffession som sagt, Inscription. Jeg personlig har 375 engi og 375 tailor, og har ikke spesielt lyst til å gi avkall på noen av de, da det koster en forume og levle. Defor syntes jeg det er på tide og utvide primary professions fra 2 til 3, nå som det blir en god del og velge blandt, noen som har hørt om detta kan bli en realitet og hva er deres meninger ? Har samme professions selv, og det eneste jeg bruker av de er Transporters (engineering), goggles (engineering), Nigh's belte til PvP (engineering) og bomber (engineering).. Skulle levele tailoring for gear, men gearet man får har så elendige stats at jeg foretrekker raiditems. Jeg blir nok å droppe tailoring i WLK. Og du blir ikke å kunne ha 3 primary professions. ' Du må da bruke mote xtractor!! Mest geniale måten å farme motes på jo. Ta på goggles, fly rundt å finn motes som dukker opp på minimap. ontopic: blizz vil at vi skal ha alter, og de vil ha oss enda mer avhengige. Derfor er det max 2 proffs, og det kommer ikke til å endre seg. Endret 17. desember 2007 av b@rgen
Xint Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nå som den andre expansion er på vei, introduseres enda et primary proffession som sagt, Inscription. Jeg personlig har 375 engi og 375 tailor, og har ikke spesielt lyst til å gi avkall på noen av de, da det koster en forume og levle. Defor syntes jeg det er på tide og utvide primary professions fra 2 til 3, nå som det blir en god del og velge blandt, noen som har hørt om detta kan bli en realitet og hva er deres meninger ? Har samme professions selv, og det eneste jeg bruker av de er Transporters (engineering), goggles (engineering), Nigh's belte til PvP (engineering) og bomber (engineering).. Skulle levele tailoring for gear, men gearet man får har så elendige stats at jeg foretrekker raiditems. Jeg blir nok å droppe tailoring i WLK. Og du blir ikke å kunne ha 3 primary professions. ' Du må da bruke mote xtractor!! Mest geniale måten å farme motes på jo. Ta på goggles, fly rundt å finn motes som dukker opp på minimap. ontopic: blizz vil at vi skal ha alter, og de vil ha oss enda mer avhengige. Derfor er det max 2 proffs, og det kommer ikke til å endre seg. Farme motes når jeg tjener 500g om dagen på AH?;x
Xint Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ah, cirka to timer i Nagrand det. Når jeg sier dagen så mener jeg de 30 minutta jeg faktisk er på min mage om dagen
Loeve Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Når han sier "to timer i Nagrand" mener han egentlig at han knuller det svenske volleyball-landslaget for nymfomane blondiner i russebussen sin. Geez.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå