Gå til innhold

2 spørsmål om Touch


Nikr0

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har prøvd å både kikket og surfet etter svar på forumet men har fremdeles ikkje funnet svar på to spørsmål:

1. Finnes det en måte å slå av touch funksjonen på skjermen når eg har ein telefon samtale? eg har ein veldig lei tedens te å setta folk på vent eller rett å slett berre avslutta samtalen med øyra, kinne eller andre deler av fjese mitt så vil kosa me telefonen. Blir ofta plagsomt for å sei de sånn...

2. Finnes det ein pizza funksjon på mobilen, ei sånn ei kjekke klokka så passe på nedtellingen min? har blitt eit par svidde pizzaer siden eg bytta telefon for å sei de sånn...

 

Takke for svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Eg har prøvd å både kikket og surfet etter svar på forumet men har fremdeles ikkje funnet svar på to spørsmål:

1. Finnes det en måte å slå av touch funksjonen på skjermen når eg har ein telefon samtale? eg har ein veldig lei tedens te å setta folk på vent eller rett å slett berre avslutta samtalen med øyra, kinne eller andre deler av fjese mitt så vil kosa me telefonen. Blir ofta plagsomt for å sei de sånn...

2. Finnes det ein pizza funksjon på mobilen, ei sånn ei kjekke klokka så passe på nedtellingen min? har blitt eit par svidde pizzaer siden eg bytta telefon for å sei de sånn...

 

Takke for svar:)

Om vi snakker HTC Touch:

Jeg har aldri hatt dette problemet, men OK det kan være et problem for deg. Jeg har satt opp skjermen til å slå seg av etter 30 sek uten aktivitet. Du kan stille den ned til 10 sek om du ønsker det. At skjermen slås av betyr at du kan "hammre" løs på skjermen, men telefonsammtalen fortsetter som før. Du burde vite hvor du justerer dette selv - om du har kikket LITT rundt i menyene dine (Settings - Backlight - Battery power - Turn off backlight.

 

Pizza funksjon, du mener stoppeklokke/timer? Har du forsøkt å google eller lete etter en slik programmvare på egenhånd? Det finnes haugevis av slike applikasjoner til PocketPC, jeg annbefaler:

Stopwatch 1.2:

http://www.pda-ppc.com/download/clock_cale.../Stopwatch.html

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...