mave-x Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hei lurte på om det går an å bytte prossesor på acer aspire 5720z. Har en 1.46ghz pentium-D cpu
Lukilock Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Da tror jegden må inn på rep. koster skjorta, så kan hende det blir billigere med ny pc. Tror jeg.. Sempron
-Tommy Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Er det denne du har? Det går mest sannsynlig ann å bytte ut CPU men det koster mye og gir lite ytelsesøkning.
Lukilock Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 han har en pentium D prossessor, noe som ikke er av det nyste tror jeg.. så er vel ikke den modellen han har..
-Tommy Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Det var der jeg begynte å lure litt. For modellnavnet han har lagt ut stemmer overens med den PC-en jeg fant. Det har vel heller ikke kommet Pentium D prossesor til bærbar.
mave-x Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Ja det er riktig modell bare at jeg fikk med 250gb. det stor intel duo cpu men da jeg fikk den var det en pentium-d Trodde jeg fikk core 2 duo cpu. rep gjør jeg selv elr en fyr jeg kjenner er ganske flink og driver med sånt
ReWrite Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Det er en versjon av Core 2 Duo som er rebrandet til Pentium-D, slik at navnet ikke skulle forsvinne helt, og for og skille billig versjonen av C2D fra de andre CPUene.. Tror ikke det er lurt og bytte CPU pga kjølesystemet ikke er justert til høyere hastighet..
-Tommy Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Han har ikke core 2 duo, han har core duo som er den eldste versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå