Nevrosion Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hei folkens. Gammelt problem som sikkert mange kjenner til, som nå har dukket opp igjen. Logger på, alle chars er "uknown" og bare spørsmålstegn i inventory. Har forsøkt følgende: - delete WTF, Cache og Interface - Blizz standard løsning med "Checksum offload: disabled" og "Optimize for: throughoutput" - 3 Forskjellige nettverksadaptere: D-link, Qompaq og Netgear (alle USB). - cat5 cabel inn i ruteren (aka ikke trådløs) - konfigurert firewall og router. - oppdatert alle drivere og firmware i routeren. Eneste som har fungert så langt er å koble forbi routeren og rett inn i ADSL modemet, noe som seff resulterer i at kun jeg har nett i huset og at jeg må flytte dataen fra rommet til kontoret hvor modemet står. Noen som kan dra frem noe magi fra lomma? Kjører Asus A8N SLi-Deluxe (nVidia nForce4), 2048 MB Ram, 2x6800GT og en Jensen Air:Link WBR-6954 router. Noe som er verdt å ta med er at jeg spiller helt fint i et annet hus, med den samme datamaskinen, både trådløst og hardcable. Der har jeg en D-Link Router. Nettet fungerer ellers i huset, og jeg kan spille WoW på min laptop. Takknemmelig for svar. Uknown og d/c på log-in. Mange løsninger forsøkt.
nazrm Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hvordan ser nettverksoppsettet i huset ut? Har du flere routere? (vanligvis fungerer jo dsl modemet også som en router)
Nevrosion Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Skrevet 15. desember 2007 Et relativt gammelt ADSL modem (ca. 3 år), av type Speedtouch som er koblet til Jensen routeren via WAN miniporten. Modemet er kun et modem, uten routerfunksjoner. Det er kun disse 2 vi bruker. PPoE, dynamisk ip, kontor pcen er koblet til routeren med en kabel, de resterende 3 maskinene i huset er på det trådløse.
Nevrosion Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 bump. ingen som kan hjelpe meg med dette kan forøvrig heller ikke åpne hotmail eller gmail sidene på denne datamaskinen når jeg er på¨det trådløse nettet, om det er noe info.
endtrax Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Har du prøvd å bruke repair tool? eller reinstaller? ofte små ting som kan endre så mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå