Gå til innhold

hvordan stoper jeg betaling

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg lure på hvordan jeg stopper betalning på www.counter-strike.com ??

jeg brukte paypal

edite

Endret av trondki
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bruk kontaktskjemaet deres?

Med litt gjennomtitting på siden deres, fant jeg følgende:

Cancellation Policy:

You may cancel at any time. All customers are on a subscription basis and the subscription will renew until the customer cancels. Service will continue until payments already received have been exhausted. There will be no refunds (pro-rata or in full) after the account creation e-mail has been sent. User's services will be terminated after the account has been cancelled and any pre-payments have been exhausted.

To cancel your account, you must login to your control panel and open a support ticket requesting cancellation. For security reasons, this is the only accepted method of cancellation. If you have a paypal subscription, you must cancel your paypal subscription directly though paypal. You can do this by logging into your paypal account, clicking your Counter-Strike.com subscription and then clicking cancel subscription. Failure to cancel your Paypal subscription may result in Paypal automatically taking payment from your account.

Endret av Jooakim
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...