Archeron Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Jeg bruker nyeste Live Messenger, 8.5 oppdatert igår. Normalt forsvinner den øverste menyen, fil/rediger/handlinger/verktøy/hjelp, og WLMsn blir ikke så stygg som ellers. Men nå vil ikke den menyen gjemme seg lenger! Jeg aner ikke hvorfor. Dette gjelder kun på samtalevindu, på hovedvinduet forsvinner den som vanlig, og dukker opp når æ trykker på ALT for å velge meny. Har lagt med et skjermbilde av desktopen for å vise hva jeg mener, om det var forvirrende. Noen som aner hva som feiler Messenger'en min?? Finnes det en knapp eller innstilling jeg har f@cka med? Windows Live Messenger 8.5.1302.1018 Windows XP Sp2 Bruker Windowblinds5, men dette har ikke hatt noen innvirkning tidligere.
Archeron Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 bra det ikke bare er meg! fatter ikke hvorfor den plutselig ikke vil samarbeide lenger....
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Kan jo være fordi du har skiftet tema på maskinen. Prøv med Windows XP temaet og se.
Archeron Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 nope, funker ikke det heller. og windowblinds (tema-programmet) har jeg brukt lenge uten dette problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå