markamase Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har lyst til å spille WoW i noen sammenhenger, men ønsker ikke å sløse bort et helt game card for hver gang. Derfor lurer jeg på om det er mulig å aktivere og deaktivere et game card. En venn av meg sier han har klart det, men han husker ikke hvordan, er det noen som vet? www.wow-europe.com -> manage account. Der trodde han det skulle være, men fant et ikke?
nazrm Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kontoen blir bare deaktivert når du ikke har en subscription kjørende, og gametid har løpt ut. (det er min erfaring)
markamase Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 ja, det var det jeg også trodde. Men så fikk jeg forklart at det var en måte å deaktivere og aktivere det når man vil. Begynner å tvile på det nå
fatalicus Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 kan ikke fryse kontoen mens tid er aktiv på den. Den blir kun fryst når game tiden er oppbrukt, og det ikke blir oppdatert.
Dʋgɢtung Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hvordan skulle Blizzard klare å tjene penger hvis man kun betalte for den tiden man spiller aktivt? Da ville jo et gamecard eller en mnd betaling med VISA kunne våre i opptil flere år, og DET er jo ikke lønnsomt.
World Of Warcraft Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Du kan ikke freeze gametime, men du kan freeze en account med subsciption på.
Bjonski Skrevet 13. desember 2007 Skrevet 13. desember 2007 Du kan ikke freeze gametime, men du kan freeze en account med subsciption på. true.. Du kan fryse accounten med gametime, men da blir gametime slettet og du må betale for et nytt gamecard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå