Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er 16, Forelsket i 18, Er dette riktig?


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Det første jeg vil si er at jeg går første året på vidregående og er 16 år.

 

Får noen uker siden hadde jeg en dårlig psykisk helse og jeg så ikke noe positivt i noe.

Men med en tilfeldighet snakket jeg med en venninne av venninna mi, og hun virket som en ok person.

Senere på dagen fikk hun tak i msn adressa mi og vi begynte å prate om forsjelige ting.

Jeg følte meg bedre etter noen dager og jeg begynte å dele noen av de dypere tankene mine.

Etter noen dager begynte jeg å bli veldig glad i henne og jeg sa hvor mye disse samtalene hjalp meg.

Hun ga små tegn på at hun likte meg også etter det hun sa det mer eller mindre rett ut.

 

Det har gått noen dager nå og vi har gitt hverandre klemmer og vi har kysset litt og sånn. :blush:

 

Jeg vet ikke om dette er et problem eller noe, men jeg er 16 og hun er 18...

Hun har en type da som hun har et barn med, men hun har sakt til meg at hun føler ingenting for han lenger.

Og jeg har fått en anelse av at de har kranglet mye.

 

Problemene med meg selv er at jeg vil alle andre mennesker godt, og jeg vil ikke bli et problem for andre.

Jeg er veldig sjenert og jeg liker ikke at andre vet at jeg er forelsket i noen, så vi bruker å møte hverandre på avtalte plasser.

 

Noe av meg sier at dette kan gå bra, men noe annet i meg sier at jeg gjør noe som ikke er helt riktig. :dontgetit:

 

Det jeg lurer på er hva andre synes om dette?

Og vær så snill å ha litt respekt. fordi jeg lever etter den regelen at det er lov til og være menneskeli... :)

 

Håpe du har tid til å si noe om hva du synes... :)

 

Unnskyld vis dette ble veldig langt...

Og unnskyld vis det ble mange skrivefeil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dette som bør plage deg.. Vet ikke hvor gammel han er og sånn, men om jeg hadde funnet ut av at dama mi, som jeg bor sammen med, har det fint med, elsker og det der, driver å møter, skriver på msn, og kysser med en gutt på 16 år, så hadde jeg dengt han.. -Og det er uten av at jeg hadde hatt barn med jenta..

 

Det kan godt hende det er som hun sier, men det kan også hende at hun føler seg litt låst, og at hun treffer deg for å ha ett avbrekk fra maset hjemme, med ungen og slikt.. Og at hun og samboeren egentlig har det bra sammen, i bunn og grunn..

 

Sier ikke noe for å ødelegge for deg, eller noe.. Du har lov til å være forelsket, og få deg en kjæreste som er 18 år gammel... Men som du vet så er det komplikasjoner her allerede.. Som du burde få ordner opp i.. Eller, hu burde få ordnet opp i..

 

Få henne mer forelsket i deg, og gi henne ett ultimatum..

Husk at du må kunne leve sammen med henne, og takle det at hun har barn..

Det å finne ut at du ikke kan leve sammen med en unge etter at du har fått henne til å kaste ut kjæresten er.. *har ikke ord*

Lenke til kommentar

Det er dette jeg er mest opptatt av...

Jeg er ikke redd får å bli banket opp fordi det er bare ikke slik norge fungerer.

 

Men vis hun er helt sikker på at hun skal gå i fra han (selv om jeg ikke er grunnen)

så er det veldig viktig får meg at dette sjer på riktig måte.

 

Vil liksom ikke på føre han så mye smerte heller.

Så jeg har tengt til å prate med henne om dette.

Lenke til kommentar

Neida.. Klart det ikke er slik norge fungerer..

 

Men det er sånn det fungerer i hodet til mange menn.. Overlevelses instinktet trår til, og dermed også killer instinktet.. Om han har det fint blir han selvsagt knust.. Det kan han bli selvom han vet at det ikke går fint med dem også..

 

Om forholdet deres blir langvarig blir vel ett godt forhold til barnets far viktig, eller det hjelper vel på mye ihvertfall.. Så det å være venn med han fra start er nok ikke dumt..

Lenke til kommentar

Et innlegg er fjernet, grunnet brudd på reglene for gjestposting.

 

«Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

 

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

 

Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet.

 

Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold.

 

Moderator vil til en hver tid vurdere om gjestepostingen er i samsvar med de stilte krav. Er du i tvil så kontakt en moderator for vurdering før du poster innlegg.»

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...