Etern1tyy Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 har da en hide n seek server sammen med en kompis, men vi har noen få problemer: 1: når vi starter en runde (amx_pub) så kommer den klikkelyden, ct får bare kniv, og T skal få bare nades. joda, de får granatene, men beholder kniven! noen som vet åssen jeg fikser det? 2: noen ganger når jeg skal bygge, så kan jeg ikke se den blocken jeg bygger, jeg kan se at det står "block: bunnyjump" f.eks.. men kan ikke SE den... åssen fikser jeg? håper noen kan hjelpe
Landstad. Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 har da en hide n seek server sammen med en kompis, men vi har noen få problemer: 1: når vi starter en runde (amx_pub) så kommer den klikkelyden, ct får bare kniv, og T skal få bare nades. joda, de får granatene, men beholder kniven! noen som vet åssen jeg fikser det? 2: noen ganger når jeg skal bygge, så kan jeg ikke se den blocken jeg bygger, jeg kan se at det står "block: bunnyjump" f.eks.. men kan ikke SE den... åssen fikser jeg? håper noen kan hjelpe For meg funker det ikke i det hele tatt, skriver amx pub, skjer det ikke en drit men blokene mine funker berfekt da uten om at jeg får drit høy lag når blokene nermer seg 200 +
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå