Gå til innhold

Holy paladin - preraide gear

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallois, runder level 69 i dag regner jeg med, så da kan jeg snart begynne å tenke på hva slags gear jeg skal ha før jeg begynner med raiding, kara o.l, hva slags gear annbefaler dere meg å skaffe? Akkurat nå har jeg nesten 800 +healing og 8.6k mana (med BoK), mye må jeg ha før jeg tar på meg ansvaret for å heale i kara?

tips&råd mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bør helst runde over 1000+ healing før du prøver kara, angående gear, farm 70 instances, dropper mye greit gear der fra cloth til plate :)

Skrevet

Pre-Raiding gear Blue/Epic items:

Head: Mask of Penance, Mekgineer Steamrigger - The Steam Vaults

Shoulders: Mantle of Autumn, Laj - The Botanica

Cloak: Cloak of Whispering Shells, Hydromancer Thespia - The Steam Vaults

Chest: Breastplate of Many Graces, Grandmaster Vorpil - Shadow Labyrinth

Belt: Girdle of Many Blessings, Rokmar the Crackler - Heroic Slavepens (enkel og grei instance)

Gloves: Prismatic Mittens of Mending(Cloth!), Commander Sarannis - The Botanica

Pants: Moonglade Pants, Aeonus - Black Morass

Boots: Jeweled Boots of Sanctification(Cloth!), Warbringer O'mrogg - Shattered Halls

Bracers: Bracers of Just Rewards,Watchkeeper Gargolmar - Heroic Hellfire Ramparts

Main-Hand: Lightsworn Hammer, Warchief Kargath Bladefist - Shattered Halls eller Hammer of the Penitent, Mechano-Lord Capacitus - Mechanar

Off-Hand: Crystal Pulse Shield, Dette er et random drop, er som regel billig på AH.

Secondary: Libram of the Lightbringer, Commander Sarannis - The Botanica

Ring1: Cosmic Lifeband, Nethermancer Sepethrea - Mechanar

Ring2: The Sleeper's Cord, Wrath-Scryer Soccothrates - The Arcatraz

Trinket1: Bangle of Endless Blessings, Warp Splinter - The Botanica

Trinket2: Crit er ganske bra for paladins, så kunne tatt denne: Shiffar's Nexus-Horn, Harbinger Skyriss - The Arcatraz

og hvis du vil ha healer: Scarab of the Infinite Cycle, Aeonus - Black Morass

Dette er sånn typisk pre-raiding gear.

Jeg tok ikke mange items fra Heroic instances da, mest fra vanlige.

Lykke til.

Skrevet (endret)

Tipper du kan få rundt 14-1500+ healing på level 70 med bare Gladiator sesong 1 items, som er mer enn nok til å heale kara. Ett tips kan være å bli Alchemist og få Alchemist's stone og bruke Super Mana Potions / Mad Alchemist's Potions hele tiden, da har du mer enn nok mana og.

Sistnevnte potion er også veldig billig å lage.

Edit: Jeg så Bangle nevnt som ett valg til en paladin: Dette er IKKE en god idé. Det er en druid+priest trinket, og Paladin bør heller satse på healing eller crit trinkets. Du kan også gå for "Talasite Owl" som du får via Jewelcrafting. Utrolig bra trinket som summer opp til 27 mana per 5 sec.

Endret av Xint
Skrevet

Siden jeg ikke Gjør en dritt på jobb:

+ Healing: 885

+ Mana Regen each 5sec: 63/5 sec

+ Crit rating: 21+

+ Stamina: 252

+ Intellect: 268

+ Spirit: 65

Hvis du regner statsen sammen med formlene for: HP, MANA, MANA REGENERATION. Vil du få ditt fulle svar.

Skrevet (endret)

Hva er poenget med leather og cloth på en pally..? Trodde at armor var mye av poenget med paladins jeg.

Cloth har også vanligvis mye stamina i forhold til intellect, som ikke er så viktig for en PvE-fiksert paladin.

Endret av Futtlur
Skrevet
Hva er poenget med leather og cloth på en pally..? Trodde at armor var mye av poenget med paladins jeg.

Cloth har også vanligvis mye stamina i forhold til intellect, som ikke er så viktig for en PvE-fiksert paladin.

endel cloth items der ute er bedre enn plate healing gear du klarer å skaffe pre-kara.

og etter min mening spiller ikke armor så stor rolle i PvE.

Skrevet
Ta Heroic instances og vanlige instances og skaff deg bra PvE gear.

Kan legge til gladiator våpen (Tar 3-4 dager med PvP å skaffe) og professiontrinkets, evt. Engineering head. Epics er lett for tiden, vettu :D

Skrevet
Jeg snakker generelt om instancer hvor det er lett og gå og prøvde å unngå Heroic Instancer. De er begge fra Heroic instancer.

Starcaller legsa er fra en quest i Netherstorm, de er helt overlegne. Kjør på med silver spellthread og du vil ha de lenge. Jeg byttet de først med buksene fra Chess event i kara.

Skrevet (endret)

Du trodde armor var viktigst for en holy pally? Høy armor er en bonus, men de fleste holy pallys tar en cloth/leather item med langt bedre stats i forhold til en item med mer armor. (Er de ganske like vinner ofte plate itemen) Har flere Pallys i guilden med cloth/leather items, vi raider SSC og TK.

Endret av Christeven
Skrevet

Du trodde armor var viktigst for en holy pally? Høy armor er en bonus, men de fleste holy pallys tar en cloth/leather item med langt bedre stats i forhold til en item med mer armor. (Er de ganske like vinner ofte plate itemen) Har flere Pallys i guilden med cloth/leather items, vi raider SSC og TK.

Poenget mitt er at paladins har bedre av plate gear med spellcrit, int og mp5 (disse kommer vanligvis med healing). Plate gear generelt med healing har bonuser som er bedre enn cloth og leather!

Skrevet

Det er like lett å få non-raid epics som å få raid epics. Forskjellen er ikke stor.

Som holy paladin er ikke ditt healing + det viktigste, men hvor godt du healer.

Du kan bevege deg inn i kara med kanskje 900 healing +. Men da må du lære deg å bruke Mana potions hver gang cooldownen er klar( bare på bossfights). En battle elixir og en guardian elixir er nesten et must hvis du vil heale så godt du kan. Selv liker jeg Adept's elixir og draenic wisdom.

Mp5 er overrated for en casual paladin. Jeg har healet SSC og TK med 1350+ healing unbuffed og bare 50 mp5 uten wisdom. Hadde rimelig høyt spellcrit, nesten 40% på holy light og det samme på flash (-talents).

Gå heroics og skaff BG items for det meste. Etter den siste patchen er det enda lettere å tanke, gjøre dps eller heale kara og heroics med samme specc. (arenaheal spec, men med siste på holy treet).

Slik får du gruppe nesten med en gang, du blir ikke spesielt attraktiv for high end guilds, men for casuals holder det ofter med kara, ZA, gruuls, TK och SSC.

Toppe dmg i BG er alltid morro med concecration som healing spec.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...