Gå til innhold

Hva heter nettverkskabelen som passer til min bærbare?

presets

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bærbar pc som ganske så fint har gått på det trådløse nettet inntil et par uker siden da jeg ommøblerte og flyttet pcen 2 meter. Siden da har det ikke vært mulig å ha god tilkobling til routeren så jeg skal kjøpe kabel. Men hva kabelen heter vet jeg ikke. Derfor laster jeg opp 2 bilder av en kabel her hjemme som passet men er for kort og en av koblingen til pcen.

Jeg har nogen lunde anelse hva slags kabel som kan passe ( fant på komplett) og da fant jeg disse : Denne eller denne..

Om jeg har rett i at en av de vil passe i pcen min, er det da stor forskjell på skjermet og uskjermet? kan noen forklare forskjellene?

Takk for all hjelp

post-134848-1197407517_thumb.jpg

post-134848-1197407581_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en bærbar pc som ganske så fint har gått på det trådløse nettet inntil et par uker siden da jeg ommøblerte og flyttet pcen 2 meter. Siden da har det ikke vært mulig å ha god tilkobling til routeren så jeg skal kjøpe kabel. Men hva kabelen heter vet jeg ikke. Derfor laster jeg opp 2 bilder av en kabel her hjemme som passet men er for kort og en av koblingen til pcen.

Jeg har nogen lunde anelse hva slags kabel som kan passe ( fant på komplett) og da fant jeg disse : Denne eller denne..

Om jeg har rett i at en av de vil passe i pcen min, er det da stor forskjell på skjermet og uskjermet? kan noen forklare forskjellene?

Takk for all hjelp

Kjøp den billigste, har ihvertfall aldri vært noe problem for meg.. :)

Skrevet (endret)

ADMIN : Kan stenge denne. Fått alt jeg måtte trenge av råd osv og hva jeg skal velge. Thx for hjelp uansett :)

Endret av Volfpac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...