Gå til innhold

Anbefaler krigsspill innen kort tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om det er noen som har en mening om krigsspill/skytespill det er verdt å kjøpe seg innen noen dager. Har spilte COD i flere dager nå og digger det. Har lurt på om jeg skal kjøpe Medal Of Honor Airborne. Noen som har noen forslag/meninger?

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet

Medal of Honor: Airborne er absolutt noe du skal vurdere. Synes selv det er ganske bra og morsomt. Litt kort, men ikke noe kortere i forhold til CoD 4. Muligens litt lengre.

Skrevet

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 anbefales på det sterkeste. Du sier ikke noe om format, men jeg vil tro at spillet er likt på alle format. Spilte det da det kom ut på 360, og det fremstår fremdeles som et av de beste spillene til konsollen.

Likte Call of Duty godt etterhvert, men MoH-A synes jeg ikke var noe å skrive hjem om.

Skrevet
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 anbefales på det sterkeste. Du sier ikke noe om format, men jeg vil tro at spillet er likt på alle format. Spilte det da det kom ut på 360, og det fremstår fremdeles som et av de beste spillene til konsollen.

Likte Call of Duty godt etterhvert, men MoH-A synes jeg ikke var noe å skrive hjem om.

Høres bra ut..Tenkte på PS3, men det finnes vell der også, lasta ned demoen;)

Gjest medlem-105082
Skrevet

Ellers så har du jo ArmA: Armed Assault.

Skrevet

Høres bra ut..Tenkte på PS3, men det finnes vell der også, lasta ned demoen;)

Ja, jeg lastet ned demoen på PS3 selv bare for å se om det var forskjell, og faktisk så syntes jeg det så enda bedre ut enn 360-versjonen gjorde opprinnelig.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Nei, det finnes bare til PC. ArmA 2 derimot, som kommer til neste år, blir uviklet også til konsoller.

Skrevet
Hvis du har BF2 eller BF1942 ville jeg skjekket ut Forgotten Hope. Det er en WW2 mod som er realistisk uten å ødelegge spillbarheten. Forgotten Hope 1 hadde også en utrolig bra stemning. Forgotten Hope 2 slippes 14-12-07 som er i morgen. Passordbeskyttet Torrent er ute og passordet slippes i morra. Her er en link til hjemmesiden. http://forgottenhope.bf1942files.com/index.php?flash=yes

Takk for det.. Skal jammen sjekke ut den siden, for jeg liker de BF spillene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...