sir-alex Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har nå gått til innkjøp av Asus eee, og da har jeg vurdert å kvitte meg med min eldre Asus laptop. Det er en Asus S5246N. Det er ultraportabel og har en skjerm på 12". Maskinen er cirka 2 år gammel, men skjerm og tastatur er helt fint, bare litt slitasje utvendig på lokket. Maskinen er godt brukt, men fungerer helt 100%. Her er litt spesifikasjoner: Windows XP Pro 512Mb Ram 120Gb Harddisk 1,3kg, Skjerm: 12,1" 1024x768 Skjermkort: Intel 855GME CD-RW/Dvd Combo Innebygd modem, WLAN. Firewire, USB 2.0 3 i 1 minnekortleser (SD/MMC/MS) Det følger med ekstern CD-RW/dvd combo. Hva ville dere priset den på? Hvis dere skulle solgt den? Håper på seriøse svar. Mvh Sir-alex
The Ghost Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Vi mangler CPU info ..... Men ville ikke gitt mye for den da den er STEIN gammel og dårlig spec. bruker sikkert DDR1, 2 år er nok alt for lenge i data verdnen .....
sir-alex Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Vi mangler CPU info ..... Men ville ikke gitt mye for den da den er STEIN gammel og dårlig spec. bruker sikkert DDR1, 2 år er nok alt for lenge i data verdnen ..... Har ikke så mye info om den som jeg kan finne, men takk for tilbakemelding:) Jeg regner jo ikke med å få all verden for den, men er jo verdt noe.
The Ghost Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Vel noe pris kan jeg ikek gi deg da jeg ikke er god på det, blir det samme som vill gjetting, men åpner du "min datamaskin" og høyreklikker og velger egenskaper burdte du se åssen CPU du har ....
sir-alex Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Vel noe pris kan jeg ikek gi deg da jeg ikke er god på det, blir det samme som vill gjetting, men åpner du "min datamaskin" og høyreklikker og velger egenskaper burdte du se åssen CPU du har .... Intel Pentium 1.60GHz
sir-alex Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Hvis den blir lagt ut på qxl, så kan det faktisk være noen der som byr over 2k tror jeg. Pcen fungerer jo perfekt til enkelt bruk.
tore_v1 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Med tanke på at det er en 12" vil du nok få over 2k for den uten noe som helst problem. Maskinen skal jo ikke brukes til spill.. Det som kan være avgjørende er batterikapasiteten til maskinen, da de fleste som vil ha en 12" er mye på farten. Hadde det vært 1GB ram eller mer ville den passet ypperlig til mitt bruk, men jeg kjøpte ny forsåvidt.. Dog, kanskje opptil 3K om ikke over..
sir-alex Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Det som kan være avgjørende er batterikapasiteten til maskinen, da de fleste som vil ha en 12" er mye på farten.Kan jo nevne at batteritiden er cirka 4 timer ved normal drift.
tore_v1 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 At den holder fire timer er det flere som vil se veldig positivt på. Konklusivt vil jeg derfor tro at du får rundt 3k for den på qxl, finn eller forsåvidt også på "vårt" bruktmarked.
numbnut Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Hvis det er Pentium M 1.6 i den vil jeg tro du runder 2 tusen med ett par tre fire hundrelapper. noe mye mer er ikke særlig realistisk.. maskinvare faller rasker enn bly i fritt fall i verdi.. edit=oops.. leste ikke godt nok.. Endret 11. desember 2007 av gtbikes
sir-alex Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Yes, da har jeg fått solgt maskinen. Finn.no er min venn:) Takk for alle tips om hva jeg eventuelt kunne få for denne, men alle dere tok feil
sir-alex Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 og du fikk ? 3800,- Kan vel også sies at jeg fikk et par mailer fra noen hyggelige menn som ønsket at jeg skulle sende pcen til barna deres i Nigeria, så skulle jeg få 1500 Euro :!:
tore_v1 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Hva vant jeg? Jeg var jo nærmest i mine antakelser.. hehe
sir-alex Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Skrevet 12. desember 2007 Hva vant jeg? Jeg var jo nærmest i mine antakelser.. hehe Ja, du var jo nære! Det du kan få av meg er en jule hilsen. Ha en riktig god jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå