Gloms Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 den blir ikke merkbart varm en gang. Det er det som er det rare. Hva kan det være da?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Har du koblet til laderen? Trådstarter: Nå er jeg ikke sikker på hvor bra Radeon HD 2400 er, men det kommer nok å gå greit.
MaxXRebo Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Skal kjøre wow bra den. wow tar mye ram, og med 2gb så har du gardert deg fint.
Mikkel™ Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Personlig tror jeg den vil kjøre WoW ganske dårlig. Ikke det er det beste kjøpet akkurat.Du burde lage et inlegg om dette i "Kjøp/salg av PC"-delen istedet. De gutta der kan mer i mine øyne Er du stein ? Det var snakk om wow og ikke crysis her da Så lenge du har en dugelig prosessor som faktisk den PC-en har og mer enn 512 MB ram så takler du wow som en drøm. Kjenner du til lagg?.. En venn av meg har en flunkende ny HP. Ganske mye likt som den pcen her, bare bedre. (2GB ram, litt bedre prosessor m.m) Og den kan ikke kjøre lagg ordentlig.. Lagg, lagg, lagg! Og snakker vi ikke om at han har treigt nett eller noe, nei. Det er hakkete rett og slett. Lol ja siden du sier "flunkende ny" så sier det meg like mye som at bussen koster mer når du er gammel enn når du er student.... Om den virkelig var skikkelig ny var det nok noe defekt med den.
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kjenner du til lagg?..En venn av meg har en flunkende ny HP. Ganske mye likt som den pcen her, bare bedre. (2GB ram, litt bedre prosessor m.m) Og den kan ikke kjøre lagg ordentlig.. Lagg, lagg, lagg! Og snakker vi ikke om at han har treigt nett eller noe, nei. Det er hakkete rett og slett. Ja, og det har som regel fint lite med PC-en å gjøre. Jeg har en tre år gammel laptop med 512 MB RAM, og jeg kjører spillet glatt i rolige omgivelser, så trådstarter vil nok ikke få noen problemer i det hele tatt.
Mikkel™ Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kjenner du til lagg?..En venn av meg har en flunkende ny HP. Ganske mye likt som den pcen her, bare bedre. (2GB ram, litt bedre prosessor m.m) Og den kan ikke kjøre lagg ordentlig.. Lagg, lagg, lagg! Og snakker vi ikke om at han har treigt nett eller noe, nei. Det er hakkete rett og slett. Ja, og det har som regel fint lite med PC-en å gjøre. Jeg har en tre år gammel laptop med 512 MB RAM, og jeg kjører spillet glatt i rolige omgivelser, så trådstarter vil nok ikke få noen problemer i det hele tatt. Amen! Endelig noen som har skjønt det
Kleivis Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kjenner du til lagg?..En venn av meg har en flunkende ny HP. Ganske mye likt som den pcen her, bare bedre. (2GB ram, litt bedre prosessor m.m) Og den kan ikke kjøre lagg ordentlig.. Lagg, lagg, lagg! Og snakker vi ikke om at han har treigt nett eller noe, nei. Det er hakkete rett og slett. Ja, og det har som regel fint lite med PC-en å gjøre. Jeg har en tre år gammel laptop med 512 MB RAM, og jeg kjører spillet glatt i rolige omgivelser, så trådstarter vil nok ikke få noen problemer i det hele tatt. Amen! Endelig noen som har skjønt det Jasså? Det kommer jo HELT ann på hvilken ytelse fyren vil ha. Ja du kan kjøre wow på den men tviler på det går så veldig bra med 8xmultisample og alt på high liksom.
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Have fun in Shattrat! Det er ikke så mange som er villig til å gå fem tusen kroner over budsjettet bare for å få 60 fps på de mest folksomme stedene i stedet for 30. Endret 12. desember 2007 av Skarstad
Skumtroll Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har 60 FPS. Kjøpte PCen for 7k i januar. Bærebar.
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Vel, da bør jo gaute14s oppsett fungere helt fint, da.
Skumtroll Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Kanskje, kanskje ikke.. Får se når han får den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå