Gå til innhold

Drømmebeta for sportsfrelste (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Testet siden på Asus EEE-maskinen, fungerte fint der. Lastet så igjen med Opera på den stasjonære, og da var det utroig nok mulig å logge på. Går ut ifra at det Beta Version revision (0.42) (486 MB) som skal lastes ned.

 

 

jepp, riktig fil d :)

 

Prøvde å gå inn på siden me IE og d gikk det oxo. Merkelig greier detta.

Lenke til kommentar

Etter 10 minutter i treningsstudioet kan jeg gi mitt førsteinntrykk.

 

Kort sagt er det et drittspill. For å trene, skal du klikke på gitte keys som en villmann. Boksinga er ca. det samme som type of the dead, bare mye dårligere. Personlig testet jeg bare 5 repetisjoner på vanslighetsnivå 5 (10 er maks for begge). De samme setningene gikk igjen.

 

Generelt sett var det veldig lite folk der. Tror jeg så 5-6 forskjellige folk i den lille byen. En god del NPC-er var det, men de har lite eller ingen quester å gi deg. På det tidlige stadiet betaen er i, er det utrolig lite du faktisk kan gjøre, mye placeholdertekst. Å betateste dette er for meget spesielt interesserte, personlig kommer jeg neppe til å investere nevneverdig tid i dette spillet. Det er mye som gjenstår før dette kan bli underholdene.

 

I det stadiet betaen er i nå, er det lite i veien for å benytte seg av tredjepartsprogrammer, tasteklikkere, for å trene.

Lenke til kommentar

Jeg har testet EoS siden igår, og mitt inntrykk er at dette kan bli et godt spill, men i det stadiet et er nå er det for mye bugs, for lite innhold og altfor få spillere. :hrm:

 

Treningsenteret virker litt gøy i begynnelsen, men blir for veldig kjedelig. Du kan gjøre forskjellige treningsøvelser i futuristiske maskiner, som manualløfting, boksing, gåing osv. En skulle tro det hadde gått an å gjøre disse øvelsene varierte og ihvertfall litt morsomme, men alle øvelsene er veldig like, de går som regel ut på å trykke fort på en eller to tilfeldige knapper og så trykke på en annen tilfeldig knapp til rett tidspunkt. Enese unntak her et boksingen, her skal du skrive inn ord som: "left punch", "hook", uppercut" osv så fort som mulig. Litt gøy i begynnelsen, men fort kjedelig. :ermm:

 

I treningsenteret er det to etesjer til i tillegg til den med treningsapperatene. På den ene er det en dance dance revolution ettelikning, kalt "rythm training" og på den andre er det en slags skyte trening, hvor du skyter på noen svevende blinker.

 

Etter jeg hadde vært på treningsenteret og prøvd alt der, gikk jeg til "track and field" tingen. Det er her du kan gjøre alt som har med friidrett. Her var det rett og slett bare bugs! På hundre meter funket ingen ting, og når jeg begynt å løpe beveget ikke avataren min seg, men "løp på stedet". På lengdehopp løp avataren min opp i sanda jeg skulle lande i og begynt hoppet på ca midt i, så jeg landet der sanden stoppet. Det var ikke noe på "track and field" som funket for meg :nei:

 

Jeg har heller ikke fått prøvd noe basketball eller tennis fordi det selfølgelig ikke går når det nesten ikke er andre folk inne, og hvertfall ingen å spille mot. Jeg har vel truffet på 5-6 andre spillere totalt. Defor virker byen ganske tom. :dontgetit:

 

 

Jeg kom etter hvert bort til Ski annlegget, og å stå på ski syntes jeg var skikkelig gøy :D Ikke at det noe spessielt avansert eller noe sånt, du styrer med piltastene og så har du tricks på tastene 1-0, disse tricksen kan være ting som å få en ekstra boost, eller få en ekstra boost helt i starten.

Tror det er såkalte tricks i tennis og i basketball også, men har ikke fått prøvd.

Det hadde vært veldig mye gøyere om det hadde vært flere folk, så man slapp å kjøre mot seg selv hele tiden. For det er når du spiller mot noen det blir ordentlig gøy, da kommer konkuranseinstinktet fram :whistle: (Har bare spilt mot noen andre èn gang) :thumbdown:

 

Så var det at jeg fant ut at, selvom de første butikkene jeg fant ikke var åpne nå, så var det mange andre som var det. Og butikker er det ganske mange av i EoS hehe .. Det dumme er jo at disse butikene ikke har det store utvalget(Kanskje en eller to gensere og en eller to buksemodeller i ca. 5 forskjellige farger i hver butikk)

 

Må også nevne at det jeg begynte med 400.000 euro :love: (eller hva det nå var pengene het der) dette gjorde selfølgelig at jeg nå har veldig mye tøy og utstyr med meg i spillet hehe (vanlig pris for en genser er 200) Synes det var litt gøy å få mange penger i begynnelsen, selvom det nok ikke blir sånn når det blir lansert.

 

Konklusjonen er jo at det er et veldig godt konsept hvis bare alle sportene er gøye og interresante. Empire of Sports lykkes ikke helt her, men det er jo noen lysøyeblikk.

 

Det hadde vært fint om de andre fra forumet som spilte kunne si ingame navnet sitt... jeg heter Laoko ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...