Darksouled Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Hei! Har nylig vandret inn i programmeringsverdenen, og bruker selvsagt MS Visual C++ Express siden det er gratis. Problemet mitt er at når build-feil rapporteres kommer det ikke bare referanse til de aktuelle feilene, men også haugevis av referanser til andre koder (sikkert fra standardbiblioteket) slik at jeg må bla i evigheter for å faktisk finne feilkoden i output-vinduet. Hvordan kan jeg gjøre slik at KUN feilkodene vises? Håper noen kan hjelpe meg. Eksempel: [size=1]------ Build started: Project: Eksempler, Configuration: Debug Win32 ------ Compiling... Eksempel.cpp c:\users\ronny\documents\visual studio 2008\projects\eksempler\eksempler\eksempel.cpp(12) : error C2679: binary '>>' : no operator found which takes a right-hand operand of type 'overloaded-function' (or there is no acceptable conversion) c:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\istream(1144): could be 'std::basic_istream<_Elem,_Traits> &std::operator >><std::char_traits<char>>(std::basic_istream<_Elem,_Traits> &,signed char *)' with [ _Elem=char, _Traits=std::char_traits<char> ] c:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\istream(1146): or 'std::basic_istream<_Elem,_Traits> &std::operator >><std::char_traits<char>>(std::basic_istream<_Elem,_Traits> &,signed char &)' with [ _Elem=char, _Traits=std::char_traits<char> ] ..... ..... ..... osv.[/size]
Giddion Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 har ikke så god tid, men feilen ligger der: c:\users\ronny\documents\visual studio 2008\projects\eksempler\eksempler\eksempel.cpp(12) : (linje 12) Og feilen er av denne typen error C2679 problemet ligger i bruken av : >>
Darksouled Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 har ikke så god tid, men feilen ligger der:c:\users\ronny\documents\visual studio 2008\projects\eksempler\eksempler\eksempel.cpp(12) : (linje 12) Og feilen er av denne typen error C2679 problemet ligger i bruken av : >> Hehe, skjønner at du hadde det travelt, for jeg spurte om hjelp til å få vekk de overflødige "feilreferansene", ikke til å finne selve feilkildene. Men takk allikevel.
Darksouled Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Trykk på View -> Error list Tusen takk for tipset. Har du noe forslag til hvordan jeg kan vise den som standard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå