Gå til innhold

Warhawk vennetråd [PSN]


henky

Anbefalte innlegg

Hjelmn: Neida det er ikke nødvendig. Har ikke giddet a kjøpe mic selv ennda. Men det er en del snakking over nett så om man vil er det fullt mulig.

 

andah: Tror allerede du er invita til tråd-klanen.

 

san79no: Du er invita nå, join zhe battlefield zioldier!!

 

Btw, noen som vet hva de gule symbolene er som er ved siden av navnene i lista på spillere in-game? Det har kommet med den nyeste patchen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det egentlig skikkelig nødvendig å ha det der blåtann headsette? er det noe mye snakking over nett? :p vurderer og kjøpe det på ps store..

 

Det er ikke nødvendig med headset. Om du spiller med venner blir det meget morsomre om du har et. Du kan bruke et hvilket som helst bluetooth- eller USB-headset. Jabara 125 Bluetooth får du på Clas Ohlson for 150-200 kroner. Det som følger med Warhawk er Jabra 135 med USB-lader.

Lenke til kommentar
Det betyr at du (eller host) har blokkert lyd fra det forskjellige spillerne. X for å endre.

 

PSN: Bavian

Spiller nokså mye Warhawk for tiden.

Heh, jeg hadde kommet til å trykket "mute all". Synes det var litt stille ja. Men har "un-mute" nå..

Takker.

 

burns: du er nok allerede invitert..

Endret av Snerk
Lenke til kommentar
Jeg kunne også tenke meg å være med i klanen. Jeg har nesten akkurat startet å spille. Jeg synes spillet er krevende det er i hvertfall flygingen. Psn står i singnaturen.

 

Det beste rådet for flygning til å begynne med er å holde seg unna. Folk har flydd Warhawk'er i over 6 måneder så det blir rett og slett for vanskelig å møte dem. Begrens flygning til å transportere deg fra A til B. Lær deg å bruke chaff og stealth. Etter hvert som du mestrer jogging og kjøring på bakken kan du ta til lufta. La det gå noen uker.

Lenke til kommentar
Jeg kunne også tenke meg å være med i klanen. Jeg har nesten akkurat startet å spille. Jeg synes spillet er krevende det er i hvertfall flygingen. Psn står i singnaturen.

 

Det beste rådet for flygning til å begynne med er å holde seg unna. Folk har flydd Warhawk'er i over 6 måneder så det blir rett og slett for vanskelig å møte dem. Begrens flygning til å transportere deg fra A til B. Lær deg å bruke chaff og stealth. Etter hvert som du mestrer jogging og kjøring på bakken kan du ta til lufta. La det gå noen uker.

 

Tusen takk for noen gode tips.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Operation: Broken mirror kommer i morra med ny bil, nytt landskap og 10 nye kart. Koster rundt 80 kroner. Tenkte kanskje vi kunne feire anledningen med å sette opp en server og spille sammen. Jeg regner med at folk i denne tråden kommer til å kjøpe. Jeg er i alle fall klar.

 

 

Jeg kan bare hoste 8 eller 12 spillere. Kan hoste om ingen andre vil.

Lenke til kommentar

Jeg er med hvis det er plass til en skjikkelig nybegynner.

 

GeniFx

 

Lastet ned spille i går så går som det går for å si det slik :p Trenger ganske mye trening da jeg sliter veldig med å spille slike spill på PS fortsatt vant til pc med mus og tastatur :p

Men men

 

Stian

Lenke til kommentar

GeniFx du er med, og velkommen til forumet.

 

Er det bare meg som plages litt med noe lav FPS etter 1.3 patchen? Synes det har blitt litt dårlig flyt noen ganger etter 1.3 patchen. Snodig..

 

Uansett, Broken Mirror er jo kjempe saker da. APCen er genial, selv om det virker som jeg alltid ender opp med sniper rifla når jeg spawner i den. Heh, er kanskje bare jeg som syter da.

Snø kartet er også flott, liker at det er shvæært. Men jeg har ikke sett noen zones-only servere enda som kjører broken mirror, håper det kommer. Jeg har en tendens til å suge i CTF..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...