Gå til innhold

leige fire siffret/fem siffret nr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

 

hei! jeg vil leige et fire sifret eller et 5 siffret mobil nr, slik at folk kan sende f.eks kodeord eksempel tl 2505.

og det koster 40kr å så kan de sende eksempel2 til 2505 å det koster 50kr osv.

 

noen som vet hvor jeg kan leige dette?

 

MVH: Nicolas

Detta virker ikke helt seriøst, men la gå.

 

4-sifrede nummer ordner du hos NetCom eller TelenorMobil, ved at du inngår en CPA-avtale. (CPA=Content Provider Access) Hva synes du om kr 50000 i etableringspris, og 3000 i månedspris?

 

5-sifrede nummer leier du for en årlig sum hos Post- og Teletilsynet, prisene begynner på kr 10000 pr år. Det dyreste jeg så i farta koster kr 112000.

 

Ja, også kommer mva i tillegg, da.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

 

hei! jeg vil leige et fire sifret eller et 5 siffret mobil nr, slik at folk kan sende f.eks kodeord eksempel tl 2505.

og det koster 40kr å så kan de sende eksempel2 til 2505 å det koster 50kr osv.

 

noen som vet hvor jeg kan leige dette?

 

MVH: Nicolas

Detta virker ikke helt seriøst, men la gå.

 

4-sifrede nummer ordner du hos NetCom eller TelenorMobil, ved at du inngår en CPA-avtale. (CPA=Content Provider Access) Hva synes du om kr 50000 i etableringspris, og 3000 i månedspris?

 

5-sifrede nummer leier du for en årlig sum hos Post- og Teletilsynet, prisene begynner på kr 10000 pr år. Det dyreste jeg så i farta koster kr 112000.

 

Ja, også kommer mva i tillegg, da.

 

går det an å bruke 6/7 siffrede?

å ev, hvordan setter jeg det opp?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
går det an å bruke 6/7 siffrede?

å ev, hvordan setter jeg det opp?

6- og 7-sifrede nummer har vi ikke her i landet, så det er jo greitt å svare nei på.

 

det du er ute etter er nummer som gir deg mulighet til å tjene på innkommende anrop (VØT), og da har du to muligheter. firesifrede nummer som man kan sende sms til, eller 8-sifrede nummer som begynner på 820 eller 829. de ringer du til. de firesifrede har jeg allerede fortalt deg hvordan du setter opp. de 8-sifrede vet jeg i grunnen ikke noe om, regner med at telenor kan hjelpe deg.

 

femsifrede nummer er ikke beregnet på VØT, ei heller 8-sifrede som ikke begynner på annet enn 820 eller 829.

 

riktignok finnes det en del spåkoner med "vanlige nummer", men de baserer seg på å sende fakturaer til innringeren, basert på hvor lenge du holder linja.

Lenke til kommentar
går det an å bruke 6/7 siffrede?

å ev, hvordan setter jeg det opp?

6- og 7-sifrede nummer har vi ikke her i landet, så det er jo greitt å svare nei på.

 

det du er ute etter er nummer som gir deg mulighet til å tjene på innkommende anrop (VØT), og da har du to muligheter. firesifrede nummer som man kan sende sms til, eller 8-sifrede nummer som begynner på 820 eller 829. de ringer du til. de firesifrede har jeg allerede fortalt deg hvordan du setter opp. de 8-sifrede vet jeg i grunnen ikke noe om, regner med at telenor kan hjelpe deg.

 

femsifrede nummer er ikke beregnet på VØT, ei heller 8-sifrede som ikke begynner på annet enn 820 eller 829.

 

riktignok finnes det en del spåkoner med "vanlige nummer", men de baserer seg på å sende fakturaer til innringeren, basert på hvor lenge du holder linja.

 

 

Jeg tenkte på å kjøpe meg et helt vanlig mobil nr, å sette op slik at personer kan sende sms til å jeg kjener 50kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...