Gå til innhold

Streng deserter debuff for inactives...

Anbefalte innlegg

Syns Blizzard burde sette inn litt automatikk i det jeg:

- 2 minutter uten å ha vært i PVP combat, så får man en debuff, som reduserer honor med 50%.

- 2 minutter til uten å ha vært i PVP combat, så får man enda en debuff, som tar bort honor gains.

- 1 minutt til etter det, så blir man kicka fra AV, spawner uttafor byen man signa opp, og får debuffen ''Traitor'' og kan drepes av sine egne i 15 minutter.

Genialt.

Dette går jo ikke, er mange som står defencive i flere minutter uten noe combat,

Videoannonse
Annonse
Syns Blizzard burde sette inn litt automatikk i det jeg:

- 2 minutter uten å ha vært i PVP combat, så får man en debuff, som reduserer honor med 50%.

- 2 minutter til uten å ha vært i PVP combat, så får man enda en debuff, som tar bort honor gains.

- 1 minutt til etter det, så blir man kicka fra AV, spawner uttafor byen man signa opp, og får debuffen ''Traitor'' og kan drepes av sine egne i 15 minutter.

Genialt.

Er nok ikke det. Eneste det vil føre til er at ingen tar bunkere lengre. Synes heller de skulle gitt advarsel/ban til de som blir rapportert et visst antall ganger. Altså de som får inactive debuffen et visst antall ganger Da blir flere obs på å rapportere og man luker ut leechere. En får kanskje ikke ut alle med en gang, men det vil i hvert fall bli betydelig bedre enn det er nå. Og det er også en veldig enkel løsning som kan settes opp kjapt til en annen løsning eventuelt kommer.

Men jeg frykter at Blizz vil prøve alle mulige måter å bli kvitt leeching på uten og måtte banne folk. Siden det er så mange leechere og Blizzard er vel like glad i penger som oss andre. Men tipper det vil ta grusomt lang tid før vi får noe som fungerer dessverre..Det tok jo sin tid før rapporteringssystemet kom, og det funket jo bare et par uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...