Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

når jeg starter need for speed (feilkode)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Ser ut som at du kan prøve å oppdatere DirectX.

 

Dette må være en av de tidligere utgavene i serien NFS, da det kan se ut som at den etterspør kjørerutiner fra gamle DX7.

 

Prøv å gå på windows update og søk etter DirectX, evt. søke etter DirectX 7 på google.no og laste ned den. Har opplevd det før at å legge inn en gamlere DX har hjulpet.

 

Evt. så kan du utforske innholdet på platen til spillet (om du ikke har en piratversjon), DirectX ligger vanligvis med på platen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Prøvd å kjøre spillet i Win 98 kompabilitets modus??

 

Du høyreklikker på .exe fila som starter spillet å velger Win 98 under kompabilitetsmodus.

hei! prøvde det nå. men får fortsatt opp den der feil koden. søkte på google etter feil koden, å da kom det bare opp på need for speed. så det virker som at det bare er det som er problemet. det var mye der på engelsk som ikke jeg skjønte bære av:P

Lenke til kommentar
først lastet jeg ned demoen som da var gratis. da kom denne feilm meldingen opp.. så lastet jeg ned den hele versjonen, da kom samme feil melding opp.
problemet e jo da at need for speed porsche sikkert ikke selges lenger... å jeg liker det spillet. problemet e jo det at det kommer opp en feil melding.. så du hadde ikke gidda å laste ned et av dine ynglings spill p.g.a at det ikke selges lenger?

 

 

 

 

Det gir likevel ikke fritak fra retningslinjene #8 med mindre spillet har blitt frigitt av utvikleren/distributøren:

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Tråden stenges dermed, og reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...