REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Tok i litt for mye når jeg la inn ting på den, gikk over grensa med videoer, så kom det masse piss. Så slettet jeg de videoene fra iTunes og prøver å synce igjen, så går det ikke. Dette kommer opp: Halp, pliks.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 (endret) Rolig nå, seilegutten. *resette* edit: Funker ennå ikke Endret 9. desember 2007 av Loso
Sewero Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Seilegutten? WTF? Du får ikke åpnet iPoden helt i iTunes eller bare ikke synce.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Den begynner å synce. Så kommer bilde opp også skjer det ikke noe.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 Hva mener du? Blir ikke all musikken sletta fra iTunes da?
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Skrevet 9. desember 2007 wtf, vil ikke gjøre det. Det funket helt fint før 2 minutter før jeg lagde denna tråden. Jeg bare la inn litt for mye. Og på iPoden er ikke de filene som jeg slettet der. De gikk vekk. Ipoden og iTunes er helt normalt... den bare syncer ikke
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 noen som kan hjelpe? Kan ikke slette noe fra iPoden Eller legge noe inn. .(
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Skrevet 10. desember 2007 Ingen? Bugger mad ut her. KLEMMER VIL BI DELT UT.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Det stoppet å komme for noen dager, nå har det begynt igjen. wtf?
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Somsagt, du har restart hele iPoden din? For ordens skyld; hold inne Meny og velg knappen til displayet slukkes. Derretter starter den igjen.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Skrevet 14. desember 2007 Ja, gjorde det nå igjen. Funker ennå ikke. Funket jo helt fint igår.
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 Prøv å bruke alternativ programvare da? Det gjorde i alle fall jeg. Siden har jeg ikke sett snurten av problemer. Du kan da også forøvrig kopiere musikken tilbake igjen til PC-en o.l som ikke iTunes støtter. Personlig bruker jeg WinAmp, men du har også MediaMonkey. Har en sticky i bærbar lyd forumet dersom du vil lese mer om alternativer til iTunes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå