Gå til innhold

n73 død etter oppdatering.


Anbefalte innlegg

Har nå prøvd å reinstallere telefonen min pga at den er treg. Kjørte nokia update som forrige gang og ventet. Så kobler den FRA. Jeg visste dette var bad-news.. Nå sliter pcn med å finne ut om det er en usb enhet, altså "kjenner ikke igjen usb enhet". Mens den er koblet til, så oppdaterings programmet finner ikke telefonen heller. Hva får jeg gjort? Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hard reset kan du prøve, når du har gitt opp, og plugget fra datakabelen...

Hjelper ikke dette, blir nok serviceverksted neste stopp.

 

Går ut ifra at du bruker USB-kabelen CA-53 (Made in China)?

 

Er det ikke det jeg har prøvd? holde inne disse tastene? uten at den er koblet til pcn. Skjermen og telefonen er køl svart:S Er den møkka kabelen der ja

Lenke til kommentar

Forsto det slik at du fortsatt hadde kabelen tilkoblet, da du prøvde en "hard reset" jeg...

 

Javel... Du skulle ha tatt en titt i "flashe-tråden" før du startet da, for der prøver jeg å advare brukere/lesere av forumet, mot denne kabelen ved FW-oppdatering... :whistle:

Lenke til kommentar
Forsto det slik at du fortsatt hadde kabelen tilkoblet, da du prøvde en "hard reset" jeg...

 

Javel... Du skulle ha tatt en titt i "flashe-tråden" før du startet da, for der prøver jeg å advare brukere/lesere av forumet, mot denne kabelen ved FW-oppdatering... :whistle:

 

Vet ikke helt hvem som leser et forum på hvordan det kan gå galt før man begynner på noe som er veiledet på produsentens sider. Pussig nok så har jeg lest denne tråden før;) så kan allerede si jeg har lest den. Og har gjort oppdateringer på bios ol aldri med problemer. Men jeg synes det er GANSKE amatørmessig å levere med en kabel som ikke fungerer skikkelig på noe slikt. Jeg tittet som sagt innom din tråd, veldig mye bra der, dette var da ved første oppdatering. Nå tenkte jeg mer på å få den rask igjen ved å formatere osv. takk for hjelpen. da blir det expert neste..

Lenke til kommentar

Jepp, skjønner din frustrasjon...

 

Kabelproblemet var muligens ikke nevnt i "flashe-tråden" den gang du leste den, for dette er noe jeg har lagt til i ettertid. Både p.g.a. egen erfaring med 4 stk. av nevnte kabel, samt at det er rapportert trøbbel/død telefon grunnet denne i flere andre tråder i forumet...

 

Prøver derfor å holde tråden oppdatert, når det dukker opp AHA-opplevelser...

Lenke til kommentar
Jepp, skjønner din frustrasjon...

 

Kabelproblemet var muligens ikke nevnt i "flashe-tråden" den gang du leste den, for dette er noe jeg har lagt til i ettertid. Både p.g.a. egen erfaring med 4 stk. av nevnte kabel, samt at det er rapportert trøbbel/død telefon grunnet denne i flere andre tråder i forumet...

 

Prøver derfor å holde tråden oppdatert, når det dukker opp AHA-opplevelser...

 

hehe kjempe fint det DTS. Expert dama sa nå at hun hadde hatt det samme problemet med sin nokia, SHOCKER! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...