henkeZ Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hei! Skal kjøpe meg ny PC(uten skjerm) til 10.000. Noen som har et tips? Skal bruke den til foto/video redigering og litt gaming. Har lyst på XP OS, skal sikkert kjøpe en XP-lisens i etterkant, men har noen en guide for å installere XP på Vista? Nesten alle PCene leveres med Vista. Skjerm: Tror jeg skal kjøpe meg en Samsung 22", hvilken er best av de skjermene under 2500kr? Er open for andre 22" skjermer og.. Takk for svar! Mvh, Jan Henrik EDIT: Tyrkleifer.. Endret 7. desember 2007 av jhdjupvik
ssdrive Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 (endret) ta en titt på datautvalget på Komplett.no , konfigurer et av alternativene til venstre, og der hvor du har muligheten velg skjermkortet 8800gt og prossesoren q6600; Hjemme-pc2 kunne kanskje vært et alternativ.. Endret 7. desember 2007 av xtreme22
henkeZ Skrevet 8. desember 2007 Forfatter Skrevet 8. desember 2007 (endret) ta en titt på datautvalget på Komplett.no , konfigurer et av alternativene til venstre, og der hvor du har muligheten velg skjermkortet 8800gt og prossesoren q6600; Hjemme-pc2 kunne kanskje vært et alternativ.. Takk for svar! Noen andre som har et tips? EDIT: LEIF Endret 8. desember 2007 av jhdjupvik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå