Gå til innhold

Nokia N82- Temaer, programmer, spill..?

Anbefalte innlegg

Som overskriften antyder er jeg på jakt etter temaer, programmer og spill til Nokia N82. Jeg kommer til å fortsette mitt søk på nettet etter dette og evt poste linker til det jeg måtte finne. Jeg leter i utgangspunktet etter ting som er gratis.

Håper det er flere der ute som vil bidra til dette søket..

Videoannonse
Annonse

Som BitTorrent-klient ser SymTorrent ut til å fungera fint:

SymTorrent is the first full-featured and complete BitTorrent client for Symbian OS. It supports downloading multiple torrent files at the same time, is capable of both downloading and uploading and can save the status of your unfinished torrents, so you can resume the downloads after restarting the application. You can also check the status of each file inside a torrent along with several other statistics and properties during download.

Skal sjekke ut symtorrent. Det lot seg greit installere. Har til nå funnet flere sider med temaer som det står skal passe til N95, N80, N81 osv.. Men i de fleste tilfellene vil ikke min N82 installere .sis filen. De fleste av disse temaene er laget for 2nd edition av symbian, og det er mulig de da ikke er kompatible med 3d edition... Hva vet jeg..

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...