Gå til innhold

Skifte språk på touch


Nikr0

Anbefalte innlegg

Hei eg har leitet en del på internett og her på forumet etter informasjon om hvordan eg kan

skifte språket på touchen min.. Det er fortiden instilt til dansk noe som går men kan være forvirrende:P.. så det hadde vert kjekt å fått det over til norsk..:)

Er det noen som vett hvordan dette kan bli gjort? eventuell link?

på forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei eg har leitet en del på internett og her på forumet etter informasjon om hvordan eg kan

skifte språket på touchen min.. Det er fortiden instilt til dansk noe som går men kan være forvirrende:P.. så det hadde vert kjekt å fått det over til norsk.. :)

Er det noen som vett hvordan dette kan bli gjort? eventuell link?

på forhånd takk:)

Hva mener du?

Er det "tastauret" ditt, de regionale innstillingene (ukedager, Nkr osv) eller er det rett og slett opperativsystemet ditt som er dansk?

 

Har du kjøpt Touch i Danmark kanskje? Da kan det nok tenkes at du har en danskspråklig mobil.

 

Jeg kjøpte min fra England og var fast bestemt på at jeg ville bytte til norsk språk så fort som mulig. Nå kunne jeg faktisk ikke tenke meg å gjøre det ...

 

Om du har dansk operativsystem og vil bytte det, må du bytte ROM. Det er en ganske alvorlig sak å gjøre, men fult mulig. Problemet er bare at jeg har ennå ikke kommet over en norsk verson.

 

For min del har jeg lakt inn en ny engelsk ROM som er kjappere, har mye mer funksjonalitet og tar mindre plass!

 

Tobias

Lenke til kommentar
Er opperativsystemet som er dansk ja... Hvordan bytter eg over til engelsk? har du noen sider

som viser hvordan dette blir gjort?

I linken under er min historie og fremgangsmåte. Bytter du ROM må du vite at du antakelig mister garantien og det er en lite sjanse for at du kan drepe mobilen din. Les også noen poster før og etter ....

 

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9990130

 

Tobias

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...