12Anonym12 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hei, har en Lenovo bærbar pc som jeg har formatert fra Vista til xp. Nå bruker jeg den andre usb trådløse dingsen xD. Men uten den i får den ikke internett, jeg vil tro jeg mangler en driver til nettverkskortet, Men jeg vet ikke hvor jeg får tak i det. har jo sett på lenovo.no også søkt på produkt nr. produkt nr er 8922-AZG hvis det hjelper dere. Det haster litt så det hadde vært fint med rask hjelp Mvh Espen.
TheStian Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hei. Hva står det i enhetsbehandling? Prøv og finne info om kortet ved hjelp av SIW eller Everest. Edit: Fant noe her: -LINK- Endret 6. desember 2007 av TheStian
12Anonym12 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 I enhets behandling står det også at jeg ikke har instalert driveren til skjermkortet.. vet du hvordan jeg kan finne det? Driver å laster ned drivereren du linka til.
TheStian Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Driver til skjermkort finner du her: -LINK-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå