kloningen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hallo! Det har seg sånn at noen tilfeldige ganger jeg bruker Firefox 2, plutselig så blir det som om venstre piltast blir hold inne hele tiden, helt til jeg må ta ut batteriet på laptopen og starte på nytt. Et veldig irriterende problem som hindrer meg i å gjøre så og si alt på PC-en. Video av problemet her: (kommer straks) Om du skulle vite svaret på problemet, vær vennlig å si ifra :] Endret 6. desember 2007 av ThomasT-93
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 her er videoen Først av alt, har du kjøpt Vista ? Eller er det noe annet?
kloningen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Det er windows xp service pack 2 .. med et annet visual style. *Problemet oppstår også ved bruk av orginal temaer*
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er windows xp service pack 2 ..med et annet visual style. *Problemet oppstår også ved bruk av orginal temaer* Ah, daså. er ikke sikker, muligens tastaturet ditt er litt skadet? Mitt er slik at det til tider kan poppe frem f.eks pppppppppppppppppppppppppppppppppppppp, så når jeg skal skrive ok, så blir det okkkkkkkkkkkkkkkkkk skjønner? Vet ikke hva du kan gjøre med det, annet enn og høre med dem du kjøpte dataen din hos.
Mirawen Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg har nøyaktig det samme problemet. Jeg har alltid hatt firefox oppe når dette skjer, men så har jeg jo nettleser oppe veldig ofte også... Jeg kjøpte meg nylig trådløst tastatur og mus, så jeg antar at det for min del har med det å gjøre. (Et logitech ettellerannetopplegg.) Det går vekk når jeg logger av og på brukernavnet mitt. Det har også hendt at det gikk over av seg selv.
Lokkeand Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 (endret) hatt dette problemet jeg og, men det har somregel løst seg ved å skru av setpoint. men det virker som det er firefoxpluggin/tema som lager kvalm...(ikke sikker på dette) Endret 6. desember 2007 av Lokkeand
kloningen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Setpoint, aha.. Bruker logitech tastatur og logitech mus med setpoint.. Hver gang de skjer har jeg 10+ faner oppe i Firefox.. Er egentlig ganske avhengig av setpoint, siden jeg har en mx revolution mus som har masse knapper n' shit jeg helst vil ha konfigurert etter setpoint Tastaturet mitt tviler jeg på at det er noe feil med. Når jeg hadde Vista for ca. 2 uker siden skjedde dette aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå