Tanner Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Har tenkt å satse på å kjøpe med cod 4. men vet ikke om maskinen min tåler det/drar spillet. vis jeg skal kjøpe det, vil jeg spille uten hakking i det hele tatt. og siden jeg ikke kan så mye om data sender jeg en link til daten jeg har: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...502730;c:100561 eneste endringen jeg gjorde: minne: 4gb håper på svar raskest mulig =)
Pellick Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) "Mobile Intel® Graphics Media Accelerator X3100, 256MB delt minne (støtter DirectX 10)" - Du trenger nok en spenstigere grafikkadapter enn dette her En bærbar PC som kjører de nyeste spillene koster fort en del kroner. Finner du en maskin som har GeForce 8600-kort tror jeg du er bedre rustet til å spille Endret 4. desember 2007 av Pellick
Tanner Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 "Mobile Intel® Graphics Media Accelerator X3100, 256MB delt minne (støtter DirectX 10)" - Du trenger nok en spenstigere grafikkadapter enn dette her En bærbar PC som kjører de nyeste spillene koster fort en del kroner. Finner du en maskin som har GeForce 8600-kort tror jeg du er bedre rustet til å spille siden jeg akkuratt kjøpte denne maskinen kommer jeg nok ikke til å kjøpre en ny på en stund =( så du sier at det ikke vil være noen gang i å kjøpte cod 4 for meg?
Triggers Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Du får nok kjørt det, men ikke regn med så høye innstillinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå