Elgjeger Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hvordan aktiverer jeg skins til våpen på Day Of Defeat Source og Conterstrike Source som jeg har lastet ned fra nettet? Jeg vet i alle fall at jeg bruker WinRar... Vennligst forklar nøye! Endret 4. desember 2007 av Skagen
Skagen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Tråden flyttes til Counter-Strike. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Andyh0w Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) http://itpro.no/supportforum/index.php?sho...rt=#entry277110 Håper denne hjelper Endret 4. desember 2007 av Andyh0w
Elgjeger Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 http://itpro.no/supportforum/index.php?sho...rt=#entry277110 Håper denne hjelper Hjelper sikkert, men beskrivelsen er ikke på norsk... kan noe oversette litt?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Last ned *.rar filen, eller *.zip filen. Da får du mest sannsynelig med 3 mapper som heter v_models, w_models eller weapons. Da tar du de filene som følger med og legger her: C:\Valve\Steam\SteamApps\DittSteamInnloggningsNavn\counter-strike Source\cstrike\models Eller om du får med en mappe som heter "Models" Kopierer du den/ Pakker ut til: C:\Valve\Steam\SteamApps\DittSteamInnloggningsNavn\counter-strike Source\cstrike\ Bare spør om du lurer på noe, så skal jeg nok hjelpe. Endret 4. desember 2007 av Slettet-3t93k9
Taraldb Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Den var utfyllenes nok.... synes jeg vertfall
Elgjeger Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Fikk det til på et våpen på dod. (Mauser m98, den "vanlige") Også var jeg så flink at jeg NESTEN fikk det til på våpen nummer 2. (Mauser m98, "skarpskytterversjonen") Men jeg fikk bare ny lyd på våpenet, ikke utseende... Hvordan fixer jeg dette? Husker heller ikke hvordan jeg nesten greide å installere 2 skins!!
Elgjeger Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Nei, nå må jeg har gjort no' galt... nå er begge 2 slettet, nå har jeg "vanlige "våpen igjen...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Du lager en guide (Kopiert fra meg) og så veit du ikke hvordan du legger til skins selv?? Hva vil du vite nå da?
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Noen som har fått til å legge til denne thompsonen på dod? Har prøvd selv å følge innstruksene jeg har funnet på fpsbanana men får det ikke til.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 File not found. Tviler på den filen er brukbar til noe som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå