Anders Moen Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hei Har tatt et opptak i Aerofly (flysimulator) med den innebygde greia, men jeg får bare spilt av i simulatoren, og da må jeg kjøre med et annet fly for å se flyvinga (hvilket er vanskelig) Mulig å konvertere? Prøvde å bruke en sånn screen recorder og bruke print screen, begge de ble bare svarte så det virker som at jeg må bruke det innebygde:s
Bruker-133566 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hei Har tatt et opptak i Aerofly (flysimulator) med den innebygde greia, men jeg får bare spilt av i simulatoren, og da må jeg kjøre med et annet fly for å se flyvinga (hvilket er vanskelig) Mulig å konvertere? Prøvde å bruke en sånn screen recorder og bruke print screen, begge de ble bare svarte så det virker som at jeg må bruke det innebygde:s kan ikke love at det hjelper men prøv denne siden www.media-convert.com Endret 4. desember 2007 av Rascorp
Anders Moen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Sorry, tror ikke det funka Satte den på automatic detection, men da fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte velge filtype som jeg skulle laste opp Og jeg fant ikke .rec i den lista over navn på filtypen som jeg hadde tenkt til å laste opp dessverre
Bruker-133566 Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Sorry, tror ikke det funka Satte den på automatic detection, men da fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte velge filtype som jeg skulle laste opp Og jeg fant ikke .rec i den lista over navn på filtypen som jeg hadde tenkt til å laste opp dessverre nei den tar dessverre ikke alt av filer men du kan søke litt på google foreslår jeg
Anders Moen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Jepp, det jeg driver med nå Har lest at .rec er en slags .mpg filtype, så hvis man renamer den til det, så skal visstnok WinDVD spille de av helt fint Så da laster jeg opp filmen på hjemmesida mi akkurat nå, skal rename den til film_navnet.mpg og så laste den ned igjen i WinDVD og se om det går Tror ikke det blir helt vellykket, da bare renaming ikke er helt bra for fila hvis du skjønner Men jeg skal iallfall gjøre et forsøk
Skagen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Er du sikker på at .REC-fila er ei videofil (film-fil)? .DEM (demo)-filene i f.eks Counter-Strike o.l. er bare koordinater lagret i ei fil som spillet bruker til å gjenskape hendelser med. Om man vil lage film ut av .DEM-filer må man laste .DEM-fila i spillet, og bruke FRAPs, e.l., til å gjøre videoopptak fra spillet. Mulig det er noe av det samme med .REC? PS. Ta en titt på denne tråden
Anders Moen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Vel, det er veldig spesielt koda for Aerofly som er flysimulatoren jeg bruker Når jeg skrev om filendelsen på den til .wmv, så sto det bare masse kode sånn som [Plane] Edge 540 og masse sånn (ikke sånn som over, men noe sånt noe) Men når jeg tok .mpg så åpna den seg i windows media player, men den klarte ikke spille av fila Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Og som jeg nevnte så blir bare screenshot og videoopptak med sånne screen recordere bare svart. Derfor skulle jeg hatt et videokamera som jeg kunne retta på skjermen mens jeg kjørte, men jeg har ikke penger til det akkurat nå
Skagen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Da tror jeg .REC-fila bare er en rekke koordinater og er ikke noe videodata. Hvilke programmer har du prøvd for å gjøre videoopptak fra simulatoren?
Anders Moen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Har prøvd den som er innebygd, som tydeligvis bare vil fungere i Aerofly, og Camstudio screen recorder-greia Men den siste blir bare svart skjerm når jeg har gått inn i spillet, samme med print screen
Skagen Skrevet 4. desember 2007 Skrevet 4. desember 2007 Så du i tråden jeg anbefalte tidligere, nemlig denne tråden? Der er det en rekke andre programmer for videoopptak fra spill/programmer som du kan prøve.
Anders Moen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Skrevet 4. desember 2007 Ahh, takk Så ikke linken din nei Skal ta en titt på det om et øyeblikk Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå