Gå til innhold

Fra Logitech G5 til hva?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe meg ny mus etter at min logitech g5 har blitt meget slitt, knapper henger seg opp osv...

 

Jeg spiller counter strike source på topnivå og trenger derfor noe som ikke har noen svake punkter:p som lite dpi, lite hz osv...

 

Har sett mye på: Razer Lachesis, Razer Deathadder, evt. en ny G5.

 

Jeg har store hender og må derfor ikke ha noe mindre enn g5... har ikke prøvd deathadder eller lachesis, men kanskje dere har?

 

Musa skal altså hovedsaklig brukes til gaming. Vil helst høre deres meninger! Hva slags mus burde jeg kjøpe? Vil helst ikke høre ting som "Kjøp deathadder, den har jeg", men hvorfor jeg burde kjøpe evt en deathadder..

 

Har noen andre muser som dere vil anbefale så bare kom med det! Muser som IKKE er interesante er MS Intelli 3.0, mx518 eller logitech g9. G9 ble for liten, selv med skall:p

 

takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis trådløs er akseptabelt, vil jeg anbefale deg en Logitech MX1000. Denne er stor og god å holde i, og er ikke så veldig ulik fra G5. Den har dokkingstasjon, så batterier og slikt er ikke noe å tenke på. Evnt. les alle kommentarene på prisguide.no: https://prisguiden.no/product.php?productId=20227

 

Edit: Er iværtfall veldig godt likt i mitt hus. 2 stk som har den her....

Endret av Emilthakid
Lenke til kommentar

mitt råd er at du kjøper deg en ny G5.

 

har hatt deathadder, mx518 og G5. G5 er helt klart den jeg liker best.

 

men husk: Smaken er som baken

 

 

edit: over sier Simen at de beste sier den skipper..

 

hvem er de beste? skipp har ofte å si på musmatta da. har Qpad|CT, som passer perfekt til G5. men mange liker også Steelpad 5L til G5 :)

Endret av blaxtro
Lenke til kommentar
Synes intelli ble ekkel å holde i:p har en mx518 men føler selv at siktet skjelver :p

 

 

Vet noen om det følger med/er nødvendig med glides på deathadder/lachesis?

 

... Viss 3.0 er ekkel og holde i så er ihvertfall razer det, kjøp heller en av logitech sine mx518 / G5 istedenfor razer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...