Salemonsen_ Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Hei! Jeg har kun 4 krav til nytt webcam her: Koster under 1000kr Minimum 1,3mpix stillbilder IKKE Logitech Må være feste for LCD skjerm
Cashmere Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Tør jeg spørre hvorfor du ikke vil ha Logitech? De har jo mange veldig bra webcameraer, har et selv og den fungerer nå smertefritt :]
BigJaffa Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Philips SPC1300NC/00 Video & snapshot capturing Sensor CMOS Sensor resolution 1.3 MP Video resolution 1.3 MP Snapshot resolution 1.3 MP Interpolated snapshot res. 6.0 MP Max. frame rate 90 fps Lens F2.8, D80° White balance 2600 – 7600 k Min. illuminance < 5 lux Colour depth 24 bit Mechanics Laptop clamp Yes LCD clamp Yes CRT stand Yes Desktop stand Yes Digital built-in microphone Yes Quicklaunch button Yes Snapshot button Yes Endret 3. desember 2007 av BigJaffa
Salemonsen_ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Tør jeg spørre hvorfor du ikke vil ha Logitech? De har jo mange veldig bra webcameraer, har et selv og den fungerer nå smertefritt :] Derfor jeg har prøvd 3 stk nå å alle de fucker til windows'en min. Programvaren som følger med plater og de som man finner på logitech.com sletter system filen i windows mappen gidder ikke å bruke 600kr+ på et kamra som er 90% sikkert at det vil slette windows XP.
granny Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Har logitech Quick Cam selv - og har ikke merket noe kluss i det hele tatt jeg..
Salemonsen_ Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Feilen min med logitech Det phillips kamraet satt jeg å så på finnes det noen tester?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå