Halvgud Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Aldri eid en TV, men nå skal jeg klaffe til med en plasma eller LCD i 37" eller 42" - da kommer det selvfølgelig en haug med spørsmål, men vil gjerne få sagt litt informasjon om hva jeg er ute etter først. Prisklasse; 7 - 10 000,- Størrelse: 37" - 42" (om det ikke er noe annet å anbefale av ypperste kvalitet og slik) Bruk: Foreløpig vil tv-en være koblet til data, hvor film og serier skal sees. Men også spilling med PS3. Kabler som trengs? HDMI til laptopen? For å være helt ærlig så har jeg ingen anelse om hva som er lurt å kjøpe, eller om det er lurt å vente til over nyttår, i og med at dette markedet varierer så utrolig. Noen med forslag? Takk!
Bassmus Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hei. Har nettopp funnet ut at PC-inngangen på mange LCD-TVer ikke støtter TVens fysiske oppløsning, og derfor må være noe lavere (ergo dårlige bildekvalitet). Hvis du velger LCD-TV, sjekk at PC-inngangen støtter TVens fysiske oppløsning.
CCola Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Du burde egentlig ha LCD TV ettersom det blir mest brukt til å være koblet til PC-en. Men, om du kommer til å bruke PS3'en ofte, vil jeg foreslå at du kjøper dette. PV70, nydelig bra TV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå