Ludwiq Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hei lurte bare på om det var noen her som veit om man kan konfigurere fjernkontrollen på HP Pavilion HDX til å fungere for eksempel i wow, sånn at man kan bruke den som spamme knapp mens man driver med noe annet jævlig kjedelig i instancer hvor man bare trykker på en knapp 24/7, eller litt AV leaching vet det er luksus problem men hey man har ikke HDX for å ikke bruke'n.
Ludwiq Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 Kordan funkar PC-en din te wow? Har en HP Pavilion HDX 9130EO Den drar WoW full grafs glatt som silke, skal teste CoD 4 når jeg får det men tror ikke det skal være problem å dra det 100% heller
Existence Skrevet 19. mai 2008 Skrevet 19. mai 2008 Kordan funkar PC-en din te wow? Har en HP Pavilion HDX 9130EO Den drar WoW full grafs glatt som silke, skal teste CoD 4 når jeg får det men tror ikke det skal være problem å dra det 100% heller Får du vondt i deg selv når du lyger? Me alt fullt som du sier har eg 20 fps, og alt på minimum får eg 30 fps. Når jeg står helt stille i en by. Aoc e nesten håpløst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå