CSB Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Hei. Ny her på forumet:D. Noen som har oversikt om man kan bytte inn f.eks 5 spill og en ps2 eller xbox, Mot en ps3. Ebgames har vel en sånn ordning, Bytt 5 spill og en ps2 og få en xbox 360 mot et lite pris tilleg. Men vet ikke om det bare går an å få ps3!. Og det er Ps3 jeg vil ha. Noene som vet dette? Men er det noen butikker som har det sånn? Om du vet om noen nevn noen om du gidder!? Takker for svar, hilsen a nuub on this forum hehe
Eldritch Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Jeg tviler på at det er særlig mange butikker som vil ha et slikt tilbud, dessverre. Det eneste må vel nesten være å kontakte EBGames og spørre dem hvorvidt de har noe sånt tilbud.
r88 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det eksisterte et slik tilbud hos EB på 360 tidligere, men jeg håper de har tatt det bort, og jeg tror ikke det finnes på PS3, hvilket er vel og bra. Gå videre i livet, innse at en gammel, røten PS2 med noen fettete spill ikke er verdt en dritt, og plukk poteter eller måk snø og tjen penger til å kjøpe en PS3. Ikke personlig, bare en generell henstilling til alle som tror at de sitter på millionverdier i bokhylla..
MaxXRebo Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Det eksisterte et slik tilbud hos EB på 360 tidligere, men jeg håper de har tatt det bort, og jeg tror ikke det finnes på PS3, hvilket er vel og bra. Gå videre i livet, innse at en gammel, røten PS2 med noen fettete spill ikke er verdt en dritt, og plukk poteter eller måk snø og tjen penger til å kjøpe en PS3. Ikke personlig, bare en generell henstilling til alle som tror at de sitter på millionverdier i bokhylla.. Litt av en grinebiter da? Jeg foreslår du tar en titt her før du avskriver ps2...... http://www.vgchartz.com/
r88 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Det eksisterte et slik tilbud hos EB på 360 tidligere, men jeg håper de har tatt det bort, og jeg tror ikke det finnes på PS3, hvilket er vel og bra. Gå videre i livet, innse at en gammel, røten PS2 med noen fettete spill ikke er verdt en dritt, og plukk poteter eller måk snø og tjen penger til å kjøpe en PS3. Ikke personlig, bare en generell henstilling til alle som tror at de sitter på millionverdier i bokhylla.. Litt av en grinebiter da? Jeg foreslår du tar en titt her før du avskriver ps2...... http://www.vgchartz.com/ Hverken griner eller biter, men sant og si så er det som å gå til bakeren og prøve å bytte inn muggent brød mot ferskt.
Eldritch Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Det eksisterte et slik tilbud hos EB på 360 tidligere, men jeg håper de har tatt det bort Det håper jeg også, så unngår vi at folk bytter inn en fungerende PS2 og får en 360 som dør etter et par måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå