turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon
123321123321 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Fett, du var lv20 igår .. og idag er du 70! Må vel være ny rekord, du slår Joana lett i alle fall. jeg sa aldri at jeg var lvl 20, jeg sa plutselig var han lvl 20 og jeg villeikke begynne på nytt, lær deg å lese Oj, sorry. Leste vel litt feil, i tillegg til at jeg ikke skjønte setningen din helt. (Trodde han var lvl20 da han skrev første post, kunne jo vært et alternativ å si at roguen hans nå er lvl 70.. i første post.)
Christeven Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 (endret) jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon for å være helt ærlig tror jeg aldri jeg hadde merket om en car forandret ansiktet sitt fra ett raid til et annet, bytte frisyre eller farge på håret derimot kunne jeg muligens sett ikke at det gjør noe btw Endret 30. november 2007 av Christeven
turak Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon for å være helt ærlig tror jeg aldri jeg hadde merket om en car forandret ansiktet sitt fra ett raid til et annet, bytte frisyre eller farge på håret derimot kunne jeg muligens sett ikke at det gjør noe btw du vet at undead kan lavær og ha munn... og plutselig har han en O_o ... eller en tauren som skifter størelsen på horna, og fargen på skinnet ..
Christeven Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon for å være helt ærlig tror jeg aldri jeg hadde merket om en car forandret ansiktet sitt fra ett raid til et annet, bytte frisyre eller farge på håret derimot kunne jeg muligens sett ikke at det gjør noe btw du vet at undead kan lavær og ha munn... og plutselig har han en O_o ... eller en tauren som skifter størelsen på horna, og fargen på skinnet .. spiller alliance så tenkte faktisk ikke på hvor forkjellige noen hordecarakterer kan bli spiller human + gnome så er ikke mye forskjell på ansiktsutrykkene der, ikke så mye på de andre klassene heller.
Vetluf Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Hadde jo vært litt greit, om du hadde akkurat ganka en gjeng og så bare bytta skinnet på kua di, og navnet! :o Hitman style fo'sho
turak Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon for å være helt ærlig tror jeg aldri jeg hadde merket om en car forandret ansiktet sitt fra ett raid til et annet, bytte frisyre eller farge på håret derimot kunne jeg muligens sett ikke at det gjør noe btw du vet at undead kan lavær og ha munn... og plutselig har han en O_o ... eller en tauren som skifter størelsen på horna, og fargen på skinnet .. spiller alliance så tenkte faktisk ikke på hvor forkjellige noen hordecarakterer kan bli spiller human + gnome så er ikke mye forskjell på ansiktsutrykkene der, ikke så mye på de andre klassene heller. de er jo ingen vits i og redigere forskjeler som ikke merkes da -.- Hadde jo vært litt greit, om du hadde akkurat ganka en gjeng og så bare bytta skinnet på kua di, og navnet! :o Hitman style fo'sho hehe tenkte aldri på den muligheten
brucelee.will Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 (endret) få se screen! vil se hvor stygt vi snakker om. hehe Endret 1. desember 2007 av brucelee.will
brucelee.will Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 (endret) jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon ja det hadde vært rart, men vis den funsjonen kostet penger, ca 100-200k kr, ville bare få gjort det Endret 1. desember 2007 av brucelee.will
Poseboen Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 (endret) jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon ja det hadde vært rart, men vis den funsjonen kostet penger, ca 100-200k kr, ville bare få gjort det Sikke rpa det? 200kr er ikke veldig mye. Endret 1. desember 2007 av Hamaestra
brucelee.will Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Skrevet 1. desember 2007 jeg synes at 200kr er ganske dyrt får å bytte en ting som på en måte ikke finnes
Christeven Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 jeg syntes de vil bli latterlig hvis du raider med en fyr, også neste dag du raider med han er han helt anerledes -.- ville vært latterlig, håper blizzard aldri inplanter plastisk oprasjon for å være helt ærlig tror jeg aldri jeg hadde merket om en car forandret ansiktet sitt fra ett raid til et annet, bytte frisyre eller farge på håret derimot kunne jeg muligens sett ikke at det gjør noe btw du vet at undead kan lavær og ha munn... og plutselig har han en O_o ... eller en tauren som skifter størelsen på horna, og fargen på skinnet .. spiller alliance så tenkte faktisk ikke på hvor forkjellige noen hordecarakterer kan bli spiller human + gnome så er ikke mye forskjell på ansiktsutrykkene der, ikke så mye på de andre klassene heller. de er jo ingen vits i og redigere forskjeler som ikke merkes da -.- Hadde jo vært litt greit, om du hadde akkurat ganka en gjeng og så bare bytta skinnet på kua di, og navnet! :o Hitman style fo'sho hehe tenkte aldri på den muligheten DU merker det tydelig, men andre tror jeg ikke hadde merket det, man kjenner vel ikke igjenn mange på ansiktet alene kan jeg tenke meg, selv ikke på hordesiden vil jeg tro.
turak Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 blizzard vil GARANTERT kreve penger for og skifte utsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå