Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger råd ang kjøp av USB trådløst nettverkskort


Anbefalte innlegg

Har splittet ut denne fra en annen topic, men tenkte kanskje flere ville se det på denne måten. Jeg har en D-Link DIR-655 router, og en laptop som ikke vil koble seg ordentlig til.

 

Hva tror dere om denne?

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=74662

 

Det bør vel være en fordel med samme merke som produsent av router? Eller finnes det andre/billigere løsninger? Skal brukes til en ASUS6600 laptop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har splittet ut denne fra en annen topic, men tenkte kanskje flere ville se det på denne måten. Jeg har en D-Link DIR-655 router, og en laptop som ikke vil koble seg ordentlig til.

 

Hva tror dere om denne?

 

https://prisguiden.no/product.php?productId=74662

 

Det bør vel være en fordel med samme merke som produsent av router? Eller finnes det andre/billigere løsninger? Skal brukes til en ASUS6600 laptop.

ikke kjøpt noe kort :)

 

Finn ut om Dlinken din har WDS støtte. så kan du kjøpe deg en Linksyswrt54gl og sette den som birge med dlinken. så tar du en tp ifra linksysen å i PC-en dn ;:) mye mer stabillt!

Lenke til kommentar
ikke kjøpt noe kort :)

 

Finn ut om Dlinken din har WDS støtte. så kan du kjøpe deg en Linksyswrt54gl og sette den som birge med dlinken. så tar du en tp ifra linksysen å i PC-en dn ;:) mye mer stabillt!

 

Vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener her?

 

Hvis din Dlink har birge støtte som heter WDS. så kan du bruke Linksysen som AP med Swtish.

slipper du noe trådløs nettverkskort i laptopen din. bare bruk tp ifra linksys og PC-en din.

 

sånn her :

 

Dlink --> sender trådløs nett til Linksys WRT54GL --> som gir internettt til din maskin. med en kabel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...