FunkyMonk Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Er det noen som finner gas couds nå? De er tydeligvis helt borte på flere servere, men har ikke sett patch note/blue post på dette... Er mine håp om billige primals på AH en saga blott?.....
Black&White Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Så det var det de var til! Lurte fælt på hva de sku være godt for. Hvordan fikk du ut primal av de da?
FunkyMonk Skrevet 29. november 2007 Forfatter Skrevet 29. november 2007 Hvis man er engineer, kan man lage en extractor som henter ut motes fra de clouds... Eller, man kunne i alle fall gjøre det
nazrm Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Har sett flere gas clouds rundtom, igår og idag.
gaute14 Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 I forrige uke kunne jeg grinde 4-5 primal air på 1 times flygning i Nagrand, de siste dagene har jeg ikke funnet noen. Enten er de nerfet eller så har goldfarmerene funnet ut av det og camper locations 24/7
DeadbeaT Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 (endret) grunnen til at du ser de skjeldnere er nok fordi at med 2.3 kunne alle se de, og dermed kunne alle engineers extracte de, bare de hadde extracteren. mange engineers hadde enmlig aldri extracteren fordi du også måtte ha googles for å se cloudene og det var litt mye stress tror jeg mange synes, (i allefall jeg). nå som de er lett å få øye på er det flere engineers som går rundt og samler de opp og dermed virker det som om der er færre/ingen igjen av de. rett og slett fordi noen har farmet de før deg? Endret 29. november 2007 av DeadbeaT
IkkjeOleJørgen Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Har ikke sett en eneste sky siden season3 kom ut!
gaute14 Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Blue post i Us forums : http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=1&pageNo=6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå