NothgaliC Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) Når jeg starter CoD4 får jeg opp en beskjed rett før menyen kommer opp der det står: ERROR, unable to initialize punkbuster, punkbuster disabled. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette helst uten å reinstallere CoD4? kjører CoD4 fra steam om det har noe å si. prøvde å slå på PB gjennom multiplayer options. men ble kicka fra en server etter en stund og fikk beskjed om at jeg ble kicka fordi det ikke var noen pakke flyt. Tror de mener at serveren ikke tar imot pakker fra PB klienten eller noe. Endret 28. november 2007 av NothgaliC
Zappy Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Når jeg starter CoD4 får jeg opp en beskjed rett før menyen kommer opp der det står: ERROR, unable to initialize punkbuster, punkbuster disabled. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette helst uten å reinstallere CoD4? kjører CoD4 fra steam om det har noe å si. prøvde å slå på PB gjennom multiplayer options. men ble kicka fra en server etter en stund og fikk beskjed om at jeg ble kicka fordi det ikke var noen pakke flyt. Tror de mener at serveren ikke tar imot pakker fra PB klienten eller noe. Last ned punkbuster her: http://www.punkbuster.com/index.php?page=pbsetup.php Når det er gjordt legger du til CoD4 i punkbuster og oppdaterer det. Fikset det for meg. Men jeg har problemer med at jeg blir kicket fra serverene av en annen årsak nå. Losing key packets, sier den. Klikker for meg. Finner faen ikke noe løsning på drittet heller. PB må være det programmet jeg har hatt mest problemer med gjennom tidene. Fysj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå