bjørn roger Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Hei. Har nettopp kjøpt meg en 42 tommers tv fra Tatung. Ser ikke noe spesielt høreplugg uttak. Ser at det er komponent ut for lyd. Kan jeg bruke dette? Må jeg eventuelt få en overgang fra minijack som jeg har på høretelfonen til 2x komponent som er på tv? mvh bjørn roger
Richard_S Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 (endret) Hei hei Jeg har selv den berømte 32" som kom i sommer, og det kan hende det er samme problemet jeg hadde med å få lyd ut. Strevde lenge med dette problemet selv, og det jeg trengte var en scart-adapter med lyd-ut-mulighet. Kjøpte en på hifiklubben for 96,-. Du får den sikkert billigere et annet sted da:P Jeg ble også nødt til å gå inn på scart menyen og angi hvor signalet kommer fra. Mvh Richard Endret 29. november 2007 av Richard_S
bjørn roger Skrevet 30. november 2007 Forfatter Skrevet 30. november 2007 Hei. Finner ingen scart som har 3,5 minijack ut. Finner heller ingen overgang fra phono til 3.5 minijack hunn. Telefonene har jo minijack hann, så jeg må finne overgang scart med minijack hunn, eller overgang fra phono til minijack hunn. Hvilken utgang hadde du til høretelefonene dine da? mvh bjørn roger
Richard_S Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Jeg koblet en scartadapter (scart-phono ut/inn) til tven, så gikk jeg på elkjøp og kjøpte en phono til 3.5 hunn overgang. Altså tv-scartadapter-phono-3,5 De hadde det her. Hvilken butikk var det du prøvde på?
bjørn roger Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Skrevet 3. desember 2007 Kikket bare på nettet. Så hvis jeg får tak i en overgagng fra phono til minijack-hunn, kan jeg bruke eksisterende phono ut på tv? Tenkt å bruke begge scartkontaktene til adre enheter. bjørn roger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå