Gå til innhold

season 3 set koster arena poeng eller honnor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Litt feil svar, for wrist, waits, feet, neck og cloak season 3 kan bli kjøpt for honor points

Å? hvor har du dette fra?

Han snakker om det som er veteran delene nå. Det kommer nye tilsvarende deler i s3(Vindicator), som selvfølgelig fortsatt kan kjøpes for honor.

Endret av San_Lopez
Skrevet

Så vidt jeg vet, kan du ikke kjøpe cloaken for honor, kun badges. De nye trinketene med +1750hp på use kan du kjøpe for enten 30 000 honor eller 75 badges.

Skrevet
Så vidt jeg vet, kan du ikke kjøpe cloaken for honor, kun badges. De nye trinketene med +1750hp på use kan du kjøpe for enten 30 000 honor eller 75 badges.

Har ingen ting med pvp og gjøre for og skaffe seg det du tenker på, de bagdene er fra heroic instanses. Sergeant's Heavy cloak/cape er fortsatt ingame for honor/bg marks

Skrevet

Har ingen ting med pvp og gjøre for og skaffe seg det du tenker på, de bagdene er fra heroic instanses. Sergeant's Heavy cloak/cape er fortsatt ingame for honor/bg marks

De nye trinketene skal man visst kunne kjøpe for honor med S3, så.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...