Gå til innhold

Gamingpc, 10.000, stille og bra kjølt...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal bygge sjølv og har relativt god greie på data, problemet er at eg sjelden oppdaterer oftere enn annenkvart år og i mellomtiden vert eg alltid utdatert på hardware biten. Veit at det eksisterer hundrevis av disse emnene, og har også lest ein del av dei nyaste, men spør uansett då eg har eit par særeigne krav. Dessutan så er det vel akkurat desse typer spørsmål dette forumet eksisterer for. Uansett håper nokon har tid til å komme med nokon gode råd, og på forhånd takk!

Som sagt 10.000 er vel i utgangspunktet budsjettet, skal ha alt inkludert skjerm, tastatur og mus. Kan muligens strekke meg eit par tusen gitt at det er verdt det for ytelsens del...

2 viktige krav. Har hatt problemer med "overheating", har bl.a. svidd eit par skjermkort med den PC-en eg har pr. dags dato. Derfor viktig at det er eit kjøligt system. Dessutan ynsker eg at den skal være relativt stillegåande. Ikkje nødvendigvis totalt lydlaus men i alle fall på eit akseptabelt nivå...

Skjerm ser eg at mange velger Samsung 22" LCD 226BW, og reknar med at eg også skal ha meg ein sånn dersom det ikkje eksisterer noko betre valg. 500gb+ harddisk, 2gb+ ram (har eg bruk for meir?)

Og så til det vanskelige som eg ikkje klarer å halde meg oppdatert på. Hovedkort og cpu? Tips?

Skjermkort? Tips? (Ser at mange venter på 8800GT som kjem snart... men ser og at det skal bråke ein del. Er det nokon gode alternativ? PC-en skal hovedsakleg brukast til speling så treng noko bra...)

Treng forøvrig ikkje trådløst nettverk eller lyd.

NewShuttle

Endret av NewShuttle
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er et forslag som jeg har bestilt:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=59620

Heisann. Takker for forslaget. Spesielt den stillegående vifta og kjølaren er interessant. Reknar med at dette er stille og kjøler veldig godt. Godt muligt at eg går for det samme faktisk... Men då lurer eg på følgende, har lest at 8800GT ikkje er blandt dei mest stillegåande skjermkortat... øydelegger ikkje dette litt av idyllen?

Kjem forøvrig på ein ting eg gløymde å nevna i første post. Kabinett. Har få størrelse/tekniske preferanser utanom at det er greie muligheter til å slenge i nokon diskar etterkvart. Designmessig er ganske uviktig, skal stå under pulten uansett. Men tenkte muligens det var forskjellar i korleis det er med luftgjennomstrøming samt støy frå PSU.

Korleis er kabinettet du har valgt JaneATaber?

NewShuttle

Skrevet

Har bare bestilt det enda...men utifra hva jeg har sjekket så skal det være ganske bra + at det leveres med en ganske bra 500w strømforsyning.

Se forøvrig en review her:

Skrevet

når det gjelder støy fra 8800 gt så har jeg hørt blandede meldinger enkelte mener den er stille andre mener det motsatte...

Dersom den viser seg å støye mer enn hva jeg er villig til å akseptere kommer jeg kanskje til å kjøpe en passiv kjøler eller kanskje bare fjerne den viften som er der og bytte ut med en større vifte som kjøler på et lavere turtall ...det blir en litt hjemmesnekra løsning men ...kanskje mer stille..

er dessverre allergisk mot pc støy..

Skrevet

Har lest litt meir rundt om kring og kommet fram til følgende handlevogn:

https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=59777

Korleis er den Noctua NH-U9F kjølaren samanlikna med f.eks. Thermaltake Big Typhoon og Scythe "Ninja" SCNJ-1000?

(Tenker då på både kjøling og støy...)

Er som nevnt tidligere på jakt etter ein stille og kjølig gamerpc... Ser dette ut som eit greit oppsett??

Skrevet

Eg leser og studerer og har eit par spm :) Viktig å velge det rette...

Leste ein plass at P35 brikkesettet ikkje støtta PCIe 2.0, stemmer dette? Reknar med at dette då vil påvirker ytelsen til skjermkortet som er PCIe 2.0...

Vil det då være betre å kjøpe eit X38 brikkesett...

Tenkte også på framtidig oppgradering. Ville ein smart løysing være å enten eit kjøpe 8800GT eller HD3870 nå, og kanskje om eit års tid oppgradere med eit til og kjøre det i SLi / Crossfire? Kortet vil jo sikkert også ha sunket litt i pris til dess. Dersom eg vurderer dette er det lurt å kjøpe eit kort med 2 PCIe x16 slots?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...