Lefse Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Har et problem med NFS Underground 2, spillet veksler mellom å kjøre med normal fart og for høy fart. Det ene øyeblikket går alt med normal fart og plutselig så går alt mye fortere også blir det normalt noen sekunder igjen. Alvorlighetsgraden varier, spillet kan kjøre helt jevnt en stund, før det begynner å bli ujevnt en stund igjen. Jeg har prøvd å løse problemet med å sette affinity til den ene kjernen, men dette var ikke en varig løsning, har også prøvd å klokke ned skjermkort og prosessor og ta ut den ene ram-brikka. Er det noen som har opplevd lignende? Hvordan løste dere problemet i så fall? Takker for alle gode råd.
Lefse Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Ingen som har noen gode råd utenom det jeg allerede har prøvd?
Spirre Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) last ned amd dual core fix edit: oppdatert med rett link Endret 26. november 2007 av Spirre
Lefse Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 (endret) Der var det ho bare en liste over Xbox spill, men nå vet jeg hvertfall om noen jeg kan lete etter, så takk uansett. Endret 26. november 2007 av Lefse
Spirre Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 oida feil link sånn: http://www.amd.com/us-en/assets/content_ty...ities/Setup.exe
Lefse Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 (endret) Hehe, fort gjort å ta feil. Har lasta ned og installert, men har ikke testa det enda. Endret 27. november 2007 av Lefse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå