mESA Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Kjøpte Microsoft curve 2000 tastatur, ikke for HC-gaming, men jeg spiller no litt i blandt. Når jeg spiller pes08, som er det eneste spillet jeg har merket det i, da kan jeg ikke løpe og sentre gjennombruddspassninger samtidig. (Da mener jeg å løpe skrått, pil opp og bort for rettningen, e for å løpe og w for gjennombruddspassningene) Kan heller ikke skifte spiller mens jeg løper "off the ball", så jeg må stoppe opp for så å sentre/skifte spiller. Klarer nok å leve med det, men nokså irriterende til tider. Noen som har noen meninger? Støtter ikke tastaturet så mange knapper samtidig
SniKaZ Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Kjøpte Microsoft curve 2000 tastatur, ikke for HC-gaming, men jeg spiller no litt i blandt. Når jeg spiller pes08, som er det eneste spillet jeg har merket det i, da kan jeg ikke løpe og sentre gjennombruddspassninger samtidig. (Da mener jeg å løpe skrått, pil opp og bort for rettningen, e for å løpe og w for gjennombruddspassningene) Kan heller ikke skifte spiller mens jeg løper "off the ball", så jeg må stoppe opp for så å sentre/skifte spiller. Klarer nok å leve med det, men nokså irriterende til tider. Noen som har noen meninger? Støtter ikke tastaturet så mange knapper samtidig dette er jo egentlig ett ganske stort problem, å alle tastatur skal støtte dette(tror jeg) Prøv å last ned nye drivere kanskje?? Ellers vet jeg ikke her er enn link til driver til tastaturet ditt http://www.driverfiles.net/Input-Devices/M...54,138,20,.html
mESA Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg lastet ned en driver i går, uten hell. :/ Edit: Og hvor finner jeg nedlastinglink fra siden din? Er det bare jeg som ikke finner? Endret 25. november 2007 av mESA
Fenixen Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 er ikke alle tastatur som støtter 3+ taster.. greit å lese før en kjøper.. men trodde det var slutt på slikt.. Sjekket på komplett og der var det en annen som også hadde kommentert at det maks er 3knapper i slengen, du må nok leve med det
mESA Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Jeg kan bruke en combo av sikkert 4-5 taster, men hvis jeg bruker pil bort, så kan jeg feks ikke bruke gjennombruddspassninger med w. Det er 2 taster.
SniKaZ Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Husker det nå, at jeg hadde dette problemet på enn PC fra rundt 2000 Var ikke noe måte å fikse det på så, men da kjøpte vi oss bare nytt tastatur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå