Gå til innhold

Bruk av flere taster funker ikke - microsoft curve 2000

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte Microsoft curve 2000 tastatur, ikke for HC-gaming, men jeg spiller no litt i blandt.

Når jeg spiller pes08, som er det eneste spillet jeg har merket det i, da kan jeg ikke løpe og sentre gjennombruddspassninger samtidig.

(Da mener jeg å løpe skrått, pil opp og bort for rettningen, e for å løpe og w for gjennombruddspassningene)

Kan heller ikke skifte spiller mens jeg løper "off the ball", så jeg må stoppe opp for så å sentre/skifte spiller.

Klarer nok å leve med det, men nokså irriterende til tider.

Noen som har noen meninger?

Støtter ikke tastaturet så mange knapper samtidig

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjøpte Microsoft curve 2000 tastatur, ikke for HC-gaming, men jeg spiller no litt i blandt.

Når jeg spiller pes08, som er det eneste spillet jeg har merket det i, da kan jeg ikke løpe og sentre gjennombruddspassninger samtidig.

(Da mener jeg å løpe skrått, pil opp og bort for rettningen, e for å løpe og w for gjennombruddspassningene)

Kan heller ikke skifte spiller mens jeg løper "off the ball", så jeg må stoppe opp for så å sentre/skifte spiller.

Klarer nok å leve med det, men nokså irriterende til tider.

Noen som har noen meninger?

Støtter ikke tastaturet så mange knapper samtidig

dette er jo egentlig ett ganske stort problem, å alle tastatur skal støtte dette(tror jeg)

Prøv å last ned nye drivere kanskje??

Ellers vet jeg ikke

her er enn link til driver til tastaturet ditt http://www.driverfiles.net/Input-Devices/M...54,138,20,.html

Skrevet (endret)

Jeg lastet ned en driver i går, uten hell. :/

Edit: Og hvor finner jeg nedlastinglink fra siden din?

Er det bare jeg som ikke finner? :p

Endret av mESA
Skrevet

er ikke alle tastatur som støtter 3+ taster.. greit å lese før en kjøper.. men trodde det var slutt på slikt..

Sjekket på komplett og der var det en annen som også hadde kommentert at det maks er 3knapper i slengen, du må nok leve med det

Skrevet

Jeg kan bruke en combo av sikkert 4-5 taster, men hvis jeg bruker pil bort, så kan jeg feks ikke bruke gjennombruddspassninger med w. Det er 2 taster.

Skrevet

Husker det nå, at jeg hadde dette problemet på enn PC fra rundt 2000

Var ikke noe måte å fikse det på så, men da kjøpte vi oss bare nytt tastatur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...