Gå til innhold

Kontoen er blitt hacket, trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da jeg skulle logge på idag så var passordet til kontoen min blitt forandret, men jeg fikk blizzard til å sende meg ett nytt. Da jeg fikk logget på så var det første jeg la merke til at en ny alt var blitt laget, og så fant jeg ut at nesten alt gearet mitt var blitt solgt( regner jeg med) og alt annet av ting og tang. Jeg har ikke spillt så mye i det siste men alikavell er det kjipt å miste alt jeg har jobbet for i over 2 år no blant annet en Thunderfury.

Jeg vet at jeg skal raportere til Blizzard men det er her neste problem er. Jeg er for tiden i Bodø i militæret og det kan ta mange uker før jeg kommer meg hjem. Og i det skjemaet blizzard vill at jeg skal fylle ut så trenger jeg cd key ( som er hjemme, ikke sikker på hvor så de hjemme finner den ikke) og hvis jeg ikke finner cd key så måtte jeg sende med en kopi av legitimasjon av eieren til kontoen, som er min mor siden jeg ikke var 18 da jeg kjøpte spillet.

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spør mora di om hu kan søke ei ukes perm til deg for hun er syk?

"Syk" altså seff

ja hadde det bare vært så lett:P

blir jeg syk havner jeg på sykestua, komme seg hjem er ikke ett alternativ enda:(

Skrevet

Trenger ikke cd key om du kan ligge med et bevis på at du er du. Feks førerkort, pass etc. Ta bilde eller scann og enten fax eller email det med skjemaet du fikk. Det skal funke!

Skrevet
Spør mora di om hu kan søke ei ukes perm til deg for hun er syk?

"Syk" altså seff

ja hadde det bare vært så lett:P

blir jeg syk havner jeg på sykestua, komme seg hjem er ikke ett alternativ enda:(

jeg mente at du måtte passe på henne..

Gjest medlem-77217
Skrevet

Legg deg ned i fosterstilling og rop på Chuck Norris. Funker aldri. Og det er 13-års (eller noe slikt) grense på spillet, ikke 18.

Du kan jo få henne til å skanne det og sende det til deg på mail så kan du vidresende det. Bør ikke være et problem.

Skrevet
Legg deg ned i fosterstilling og rop på Chuck Norris. Funker aldri. Og det er 13-års (eller noe slikt) grense på spillet, ikke 18.

skal man betale online må man vere det, visa vettu ;)

Gjest medlem-77217
Skrevet

skal man betale online må man vere det, visa vettu ;)

Fordi om han bruker moras visa må han ikke registrere seg på morens navn. Vettu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...