Gå til innhold

[LOTRO]Erurr 201 problemer.


Anbefalte innlegg

32 bit - the administrator account is granted full admin rights and so

running the launcher from it won't work (error 201 or a loop).

Solution - create a new (non-admin) account for running LOTRO, then assign full

rights to the Lord of the Rings Online program folder to that account.

Then run the launcher from that account.

 

Hvordan gjør man dette?

har vista hom premium 32.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* Click on Start

* Click on Computer

* Double click on C:

* Double click on Program files (x86)

* Right click on Codemasters

* Click on Properties

* Select the Security tab

* Click on Edit

* Click on Add

* Enter your PC User Name

* Click OK

* Click on the tick box beside Full Control under the allow column

* Click OK

 

 

Slik fikset jeg det :)

Lenke til kommentar
* Click on Start

* Click on Computer

* Double click on C:

* Double click on Program files (x86)

* Right click on Codemasters

* Click on Properties

* Select the Security tab

* Click on Edit

* Click on Add

* Enter your PC User Name

* Click OK

* Click on the tick box beside Full Control under the allow column

* Click OK

 

 

Slik fikset jeg det :)

 

 

 

kan du poste bilde av dette: * Click on the tick box beside Full Control under the allow column

og dette: Enter your PC User Name

ellers sjønner jeg alt annet.

 

Takk for svar.

Lenke til kommentar

En annen mulighet er jo å gjøre om administrator brukeren til en "Super-Administrator" ved å gjøre følgende:

 

Høyreklikk ikonet for cmd.exe som dukker opp øverst i lista, og så velg andre på lista, ”Run as administrator”. Diskuter med UAC hvis du vil, eller slå av.

 

Skriv inn og utfør kommandoen Net user administrator /active:yes

 

Fra nå av vil super-administrator kontoen dukke opp som et valg ved velkomst-skjermen når du starter opp. Kontoen vil ikke ha noe passord enda, så husk å sette opp dette første gang du bruker den.

 

Hvis du vil slå av og gjemme denne kontoen igjen, følg samme oppskrift som over, men med /active:no

 

Du må da spille med denne nye administrator brukeren, vet ikke om dette funker da men.

Er vel verdt et forsøk :hmm:

Lenke til kommentar
En annen mulighet er jo å gjøre om administrator brukeren til en "Super-Administrator" ved å gjøre følgende:

 

Høyreklikk ikonet for cmd.exe som dukker opp øverst i lista, og så velg andre på lista, ”Run as administrator”. Diskuter med UAC hvis du vil, eller slå av.

 

Skriv inn og utfør kommandoen Net user administrator /active:yes

 

Fra nå av vil super-administrator kontoen dukke opp som et valg ved velkomst-skjermen når du starter opp. Kontoen vil ikke ha noe passord enda, så husk å sette opp dette første gang du bruker den.

 

Hvis du vil slå av og gjemme denne kontoen igjen, følg samme oppskrift som over, men med /active:no

 

Du må da spille med denne nye administrator brukeren, vet ikke om dette funker da men.

Er vel verdt et forsøk :hmm:

Funka ikke det heller!

begynner å bli fryktelig irritert her!!

Lenke til kommentar
En annen mulighet er jo å gjøre om administrator brukeren til en "Super-Administrator" ved å gjøre følgende:

 

Høyreklikk ikonet for cmd.exe som dukker opp øverst i lista, og så velg andre på lista, ”Run as administrator”. Diskuter med UAC hvis du vil, eller slå av.

 

Skriv inn og utfør kommandoen Net user administrator /active:yes

 

Fra nå av vil super-administrator kontoen dukke opp som et valg ved velkomst-skjermen når du starter opp. Kontoen vil ikke ha noe passord enda, så husk å sette opp dette første gang du bruker den.

 

Hvis du vil slå av og gjemme denne kontoen igjen, følg samme oppskrift som over, men med /active:no

 

Du må da spille med denne nye administrator brukeren, vet ikke om dette funker da men.

Er vel verdt et forsøk :hmm:

Funka ikke det heller!

begynner å bli fryktelig irritert her!!

Hei, prøvde også å formatere PC-en for å få lakt inn xp stedenfor(liker ikke så godt vista) men kom et problem som gjore så jeg ikke kunne det heller, jeg begynner å bli veldig frustrert her asså!

Lenke til kommentar
Hadde vært mektig irritert jeg også. Send en mail til support. Post gjerne svaret her, så vi andre får sett. Får håpe det ordner seg :thumbup:

Jeg har en post på forumet men det er ikke akkurat exspress fart jeg får svar der heller!

 

tenker litt på å klage å være uhøfflig nok til å forlange at de kommer med noe som kan hjelpe, de roter jo faktisk bort pengene til folk!!

Endret av haffi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
* Click on Start

* Click on Computer

* Double click on C:

* Double click on Program files (x86)

* Right click on Codemasters

 

* Click on Properties

* Select the Security tab

* Click on Edit

* Click on Add

* Enter your PC User Name

* Click OK

* Click on the tick box beside Full Control under the allow column

* Click OK

jeg får det samme problemet, men jeg kommer bare dit jeg understrek ovenfor. HAr norsk innstilling, så når jeg høyreklikker på program files er det nærmeste Properties jeg ser Deling og sikkerhet. Men finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre resten av listen ovenfor, finner ikke hvor .. Noen som kan hjelpe?

 

(har ikke vista, men XP )

 

EDIT: Løste det ved å avinstalere, bytte cd-stasjonen den lå i, innstalerte på nytt. funker nå ;)

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...