Gå til innhold

Acer aspire 7520g brukbar til spilling?

apefjes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Fikk tilbud om hjemmepc fra jobben idag.

Har de siste 3årene hatt enn dell inspiron 8600 som har vert veldig bra, men de siste årene har den ikke egnet seg så godt til spilling. dette har ført til at jeg har gått glipp av spill som bioshock, half life2.. osv

Vil aceren vere god nok til å spille disse spillene i grei oppløsning? Hva med crysis?

Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest at noen her på forumet ikke en gang klarer å spille CS 1.6 med den.. Men jeg klarer da å kjøre BF2 på High med 4xAA uten at det lagger.. Kan jo være driver problemer og..

Sempron ;)

Skrevet

hmmm... klarer jo faktisk å spille cs 1.6 på inspironen som jeg har nå..

Aspire`n kan umulig være så dårlig.

Ser jo ut på papiret som om den skal kunne spille alle nyere spill i ok oppløsning

men om det funker i praksis vet jeg ikke.

Hadde vert kjekkt å funne ut av det idag. tenkte å bestille den nå vist den fungerer ok på spill..

Skrevet

Jeg klarer da å dra BF2 på full guffe noe som er en del mer krevende enn CS.. Må vel være noe driver problemer eller noe slik?

Kjører Dog XP vis det har noe å si.

Skrevet

Denne modellen suger.. ganske lett.. CS lagger som nevnt, wow lagger osv.. Kan ikke høre musikk mens eg spiller wow foreksempel.. Lyden lagger også. Skal installere Windows XP på den, men problemet er att Acer ikke har komt med drivere til XP og derfor må eg vente.. Kort å godt, PC-en kan ikke brukes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...