apefjes Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Hei. Fikk tilbud om hjemmepc fra jobben idag. Har de siste 3årene hatt enn dell inspiron 8600 som har vert veldig bra, men de siste årene har den ikke egnet seg så godt til spilling. dette har ført til at jeg har gått glipp av spill som bioshock, half life2.. osv Vil aceren vere god nok til å spille disse spillene i grei oppløsning? Hva med crysis? Takker for svar :-)
Lukilock Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Har lest at noen her på forumet ikke en gang klarer å spille CS 1.6 med den.. Men jeg klarer da å kjøre BF2 på High med 4xAA uten at det lagger.. Kan jo være driver problemer og.. Sempron
apefjes Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 hmmm... klarer jo faktisk å spille cs 1.6 på inspironen som jeg har nå.. Aspire`n kan umulig være så dårlig. Ser jo ut på papiret som om den skal kunne spille alle nyere spill i ok oppløsning men om det funker i praksis vet jeg ikke. Hadde vert kjekkt å funne ut av det idag. tenkte å bestille den nå vist den fungerer ok på spill..
Lukilock Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Jeg klarer da å dra BF2 på full guffe noe som er en del mer krevende enn CS.. Må vel være noe driver problemer eller noe slik? Kjører Dog XP vis det har noe å si.
apefjes Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 du bruker PC-en bare til å spille bf 2? har ikke prøvd å spille andre spill på den?
Lukilock Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Ingen andre spell nei men søk etter 7220G på få forumet, så finner du nok noen som spiller noe annet enn BF2
cnordhus Skrevet 30. november 2007 Skrevet 30. november 2007 Denne modellen suger.. ganske lett.. CS lagger som nevnt, wow lagger osv.. Kan ikke høre musikk mens eg spiller wow foreksempel.. Lyden lagger også. Skal installere Windows XP på den, men problemet er att Acer ikke har komt med drivere til XP og derfor må eg vente.. Kort å godt, PC-en kan ikke brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå