gigax Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Heisann. Jeg ser etter et nytt kabinett. Det bør helst oppfylle disse kravene: - Laget av aluminium/være lett - Ha grei plass (SLI, 4-5 harddisker) - Lav nok temp. (ikke vannkjølt) - Støynivå er ikke så viktig - HELST være tilgjengelig på Netshop.no Noen anbefalinger? Takker.
hanbjo Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Heisann. Jeg ser etter et nytt kabinett. Det bør helst oppfylle disse kravene: - Laget av aluminium/være lett - Ha grei plass (SLI, 4-5 harddisker) - Lav nok temp. (ikke vannkjølt) - Støynivå er ikke så viktig - HELST være tilgjengelig på Netshop.no Noen anbefalinger? Takker. Hei.. Jeg har ett kabinett fra Termeltake (soprano DX) Dette kabinettete er utrolig bra: - 1 stk. 120mm vifte m. blått lys - 1 stk. 140mm vifte - Plass til seks hardisker - Låsbart - Plass til fire DVD / CD rom - Gjenomsiktig sidepanel - Utrolig deilig å se på - Og masse muligheter.. Se her ( info ) Anbefales på det sterkeste..
Rodgieboy Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Heisann. Jeg ser etter et nytt kabinett. Det bør helst oppfylle disse kravene: - Laget av aluminium/være lett - Ha grei plass (SLI, 4-5 harddisker) - Lav nok temp. (ikke vannkjølt) - Støynivå er ikke så viktig - HELST være tilgjengelig på Netshop.no Noen anbefalinger? Takker. Heisann ! I mine øyne finnes det ikke andre kabinettalternativer enn Lian Li. Koster mer enn andre, men så får du også creme de la creme Dette er mitt tips: Lian Li Fulltower PCV2000B Alu, Sort http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=41084 Lykke til med valget Mvh, Rodgie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå