blomstkraft Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) Hei! Lurer på hvordan jeg kan flytte Diablo 2 -karene mine fra battlenet til singleplayer (og omvendt, hvis det går ann). noen som kan hjelpe meg litt? Tusen takk! Endret 23. november 2007 av blomstkraft
Vemund Veien Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Savegame fra battle-net skal ligge i save-mappa. Viss du flytter den fra mappa som heitter battle-net og direkte inn i save, trur eg det skal fungere.
blomstkraft Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Savegame fra battle-net skal ligge i save-mappa. Viss du flytter den fra mappa som heitter battle-net og direkte inn i save, trur eg det skal fungere. Det funker ikke Prøvde det tidligere i dag..
MindZlave Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) du må laste ned en hero editor Søk på google, finner mange gode versjoner der. (disse kan også bruker til å endre karakteren, men det er kjedelig, ikke gidd å prøv en gang, ødelegger hele spillet ) Endret 23. november 2007 av MasterMind2k
KydeX Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Dersom du greier å flytte den over til singleplayer, så vil du ihvertfall aldri få den tilbake til battle.net, bare så det er klart.
blomstkraft Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Dersom du greier å flytte den over til singleplayer, så vil du ihvertfall aldri få den tilbake til battle.net, bare så det er klart. Hvorfor ikke?
Vemund Veien Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Viss det hadde vert mulig å flytte figurar fram og tilbake ville det blitt alt for lett å jukse. Det finst haugevis med verkøy for å modifisere figurar lokalt. Heile poenget med å spele på battle.net kontra open battle.net er at ein skal sleppe unna juksing. Dersom du vil spele både online og lokalt er det beste alternativet å starte ein lokal figur som du spelar på open battle.net med. Merk imidlertid at her finst det mykje juks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå